Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ali: al iemand een refund ontvangen en dan...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ali: al iemand een refund ontvangen en dan...

    Na meer dan 2 maand ligt het pak voorals nog in je bus ?
    Kan je dan je dispute ongedaan maken, enfin ik bedoel kan je dan de verkoper terug contacteren om hem dan uiteindelijk opnieuw te vergoeden ?
    Ze zijn heel correct bij Ali, maar ik kan me voorstellen dat in deze huidige tijden de levering misschien occasioneel uitermate lang kan uitlopen ?
    Iemand al voorgehad ?
    Als een bestelling de einddatum nadert, neem ik meestal geen risico.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ali: al iemand een refund ontvangen en dan...

    Nog niet meegemaakt met Ali, wel met een andere online dienst. Netjes gemeld via bericht, en de melding gekregen dat ik het mocht houden als compensatie voor de lange wachttijd. Eerlijkheid duurt het langste ;-)

    Comment


    • #3
      Re: Ali: al iemand een refund ontvangen en dan...

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Nog niet meegemaakt met Ali, wel met een andere online dienst. Netjes gemeld via bericht, en de melding gekregen dat ik het mocht houden als compensatie voor de lange wachttijd. Eerlijkheid duurt het langste ;-)
      Ja, ben ook van die mening.
      En een groot bedrijf zal meestal ook zo reageren denk ik.
      Enfin we zullen zien. Het was ook geen super duur item, maar de wachttijd ( en ik ben wel wat gewoon van Ali ) was extreem lang. Dus een refund aangevraagd en binnen een paar dagen stond het geld weer op mijn rekening.
      Bij elk bedrijf kan er wel eens iets mis gaan, als het maar correct opgelost wordt.
      Ik heb toch het ordernummer, dus als ik hiermee de verkoper contacteer, zullen ze wel weten waarover het gaat.
      Alleen moeilijk om al die verkopersnamen uit mekaar te houden. Soms hebben ze zelfs geen naam, en is het bv. “Shop633798”
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment

      Working...
      X