Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera aanschaffen als zelfstandige

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera aanschaffen als zelfstandige

    Dag iedereen,

    Als zelfstandige in hoofdberoep (architecte) had ik graag een camera aangekocht. Naast het enorme aanbod aan camera's en lenzen, heb je ook een enorm aanbod aan webwinkels, gewone winkels...
    Maar mijn vraag aan jullie is, ofdat het voordeliger is om een camera te bestellen online, of er één in een winkel te kopen? Ik ben er mij van bewust dat het kopen van een camera in de winkel de bijkomende informatie oplevert.

    Hoe zit het tussen kortingen tussen twee zelfstandigen? Iemand die ervaring heeft met bv. korting voor contante, of gewone korting tussen twee zelfstandigen?
    Ik vraag zeker niet om bij naam winkels of websites op te noemen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.


    Mvg,

    Elke

  • #2
    Re: Camera aanschaffen als zelfstandige

    Oorspronkelijk geplaatst door Elke- Bekijk bericht
    Dag iedereen,

    Als zelfstandige in hoofdberoep (architecte) had ik graag een camera aangekocht. Naast het enorme aanbod aan camera's en lenzen, heb je ook een enorm aanbod aan webwinkels, gewone winkels...
    Maar mijn vraag aan jullie is, ofdat het voordeliger is om een camera te bestellen online, of er één in een winkel te kopen? Ik ben er mij van bewust dat het kopen van een camera in de winkel de bijkomende informatie oplevert.

    Hoe zit het tussen kortingen tussen twee zelfstandigen? Iemand die ervaring heeft met bv. korting voor contante, of gewone korting tussen twee zelfstandigen?
    Ik vraag zeker niet om bij naam winkels of websites op te noemen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.


    Mvg,

    Elke
    Even een randbemerking . Veel zelfstandigen die cameras nodig hebben leasen hun materiaal.
    Heb je altijd een recente camera/objectieven zonder afschrijvingen te moeten doen en enkel kosten, geen investeringen.
    Handig voor de eindbalans
    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Camera aanschaffen als zelfstandige

      Dank u voor de snelle respons, ik wist niet dat dit kon gedaan worden met camera's.
      Al weer wijzer geworden vandaag door dit forum.

      Ik zie nu inderdaad op een webwinkel dat je dit kunt leasen. Mensen die hiermee ervaring hebben en die willen uitwisselen?

      Mvg,

      Comment

      Working...
      X