Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BELGIUM DIGITAL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BELGIUM DIGITAL

    Beste BD'ers,

    Ik bemerk dat er regelmatig naar evenementen wordt getrokken door jullie allen, zowel in groep als individueel.
    Zo zijn er regelmatig - zoals ik heb vastgesteld te Zolder - verschillende mensen van BD die aanwezig zijn, maar die mekaar gewoon mislopen omdat ze mekaar niet kennen.
    Ik veronderstel dat het toch de bedoeling vormt van mekaar beter te leren kennen, en dat zal uiteraard ook wel gebeuren bij de gewone bijeenkomsten.
    Maar een eventueel idee zou kunnen zijn een bepaald badge of pin te ontwerpen met het logo van BD (of een te ontwerpen logo voor BD eventueel via de challenge) - en in zoverre deze nog niet bestaat - en deze aan de BD-er te verkopen tegen een schappelijke prijsje.
    Ik wil echter weten of dit initiatief aanslaat bij de members en mods, en wat zij ervan vinden ?

    Groeten
    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

  • #2
    Re: BELGIUM DIGITAL

    Alle info vind je hier http://forum.belgiumdigital.com/show...adge+bestellen

    bestaat al
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Re: BELGIUM DIGITAL

      Oorspronkelijk geplaatst door Jan66
      Miljaar, en ik die dacht een goed idee te hebben !
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

      Comment


      • #4
        Re: BELGIUM DIGITAL

        Die bestaat reeds, een logo dat je kan/kon opkleven.

        Doch zijn ze op volgens mij, ik weet niet of ze bijgemaakt zullen worden.
        Wel heb ik hier reeds gezien dat er nu woekerprijzen worden gevraagd voor de zeldzame stuks die nog in omloop zijn, een echt collectorsitem.

        Er loopt nu (nog even) hier een actie om BD-straps met BD erop = te bestellen bij Corné.

        Mic heeft over ons logo ooit eens een "foto-collage" gemaakt, zie hier maar eens en droog je lachtranen!!

        http://forum.belgiumdigital.com/show...ht=eigen+leven

        Comment


        • #5
          Re: BELGIUM DIGITAL

          en er is ook de persoonlijke badge (met nektouwtje)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: BELGIUM DIGITAL

            Ik heb nog een badgeke, gratis af te halen bij mij thuis.

            Comment


            • #7
              Re: BELGIUM DIGITAL

              Waar ergens in melsele Tom?
              Ik woon misschien wel achter den hoek van uw straat...
              Wil er trouwens voor betalen. Denk dat jij dat ook wel zult gedaan hebben.
              Jo.

              Oorspronkelijk geplaatst door Tom
              Ik heb nog een badgeke, gratis af te halen bij mij thuis.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: BELGIUM DIGITAL

                Ik vind het altijd leuk als ik bv het topic bekijk, waarin iedereen zich voorsteld en evt een foto van zichzelf plaatst :G . Hierdoor weet je beter met wie je te doen hebt. (Helaas zitten er in dit topic nogal wat kruisjes, doordat er een groot aantal fotos al heel lang opstaan. :( ) Op deze manier is het ook mogelijk als je


                ik dacht hier ook een goed idee te hebben. Maar voorlopig valt het tegen
                Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                Comment


                • #9
                  Re: BELGIUM DIGITAL

                  Neen hoor het blijft een goed idee

                  De badges zijn idd op, wegens uitverkocht.
                  De samenaankoop van die straps met BD erop loopt.
                  Er is de lidkaart-in-een-plastiek-hoesje-met-hanger die ook kan dienen....

                  We denken verder over iets makkelijks dat erg herkenbaar is...
                  Peter

                  http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                  http://www.photoblog.be/peterwarson

                  Comment


                  • #10
                    Re: BELGIUM DIGITAL

                    een klaksken(petje)met BD op!(zo'n base-ball ding)
                    grts; M

                    Comment


                    • #11
                      Re: BELGIUM DIGITAL

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter1
                      Neen hoor het blijft een goed idee



                      We denken verder over iets makkelijks dat erg herkenbaar is...
                      zon alien tentakel/oogjes met zon veertjes om op je hoofd te zetten én ze knipperen in het donker!
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: BELGIUM DIGITAL

                        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                        zon alien tentakel/oogjes met zon veertjes om op je hoofd te zetten én ze knipperen in het donker!



                        count me in.
                        Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                        Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                        Comment


                        • #13
                          Re: BELGIUM DIGITAL

                          BD-underwear...
                          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                          Comment


                          • #14
                            Re: BELGIUM DIGITAL

                            Vroeger, ik bedoel heeel vroeger in de kinderjaren van BD riepen de BDers als ze elkaar tegenkwamen: Ijzerwinkel !.
                            Mmm, dat was den goeie oude tijd... wie weet dat nog.
                            Topic:9 juni 2002
                            Aan de beheerders van deze site: is het geen goed idee om 'oude' members die X-aantal tijd (bvb. 6 maand of 1 jaar) niet meer aangelogd hebben te deleten? Ik kan mij voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om nog een membernaam te verzinnen... Of toch maar niet??? Jempi. MINOLTA Dimage 7
                            Last edited by mic; 29 oktober 2004, 23:59.

                            Comment


                            • #15
                              Re: BELGIUM DIGITAL

                              Een eeuwigheid geleden MIC.

                              Ik was toen nog een "bleuke" op dit forum.
                              ( voor onze NL vrienden: "Bleuke" = nieuweling )

                              Jo(han)
                              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                              Comment

                              Working...
                              X