Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De avond valt...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De avond valt...

    Over kasteel de Merode in Westerlo

    de Merode Westerlo (1) by Eddy Geeraerts, on Flickr

  • #2
    Re: De avond valt...

    De foto roept goed de avondlijke sfeer op met dat verlichte kasteel. Wat zijn die heldere blauwe vlekken tussen die boombladeren L+R? Misschien de saturatie daar wat wegwerken?

    Comment


    • #3
      Re: De avond valt...

      Mooi sfeerlicht op het gebouw en een paar foutjes in boomtakken.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De avond valt...

        Mooie sfeer.
        Inderdaad jammer van de foutjes in de boomtakken. Lucht is daar donkerder dan in de rest van je beeld.

        Comment


        • #5
          Re: De avond valt...

          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          De foto roept goed de avondlijke sfeer op met dat verlichte kasteel. Wat zijn die heldere blauwe vlekken tussen die boombladeren L+R? Misschien de saturatie daar wat wegwerken?
          Mijn ogen gaan blijkbaar achteruit...maar jij bent blijkbaar niet de enige die het ziet. Ik zie het probleem niet...sorry..

          Comment


          • #6
            Re: De avond valt...

            Het blauwe in de bomen is inderdaad een beetje vreemd. Ik kan ook niet geloven dat dit bewust gedaan is hah! De lucht heeft een heel erg neppe licht blauwe kleur in de achter de takken zonder de bladeren. Jammer want verder vind ik het een mooie foto!

            Comment


            • #7
              Re: De avond valt...

              Oorspronkelijk geplaatst door daanvlonden Bekijk bericht
              Het blauwe in de bomen is inderdaad een beetje vreemd. Ik kan ook niet geloven dat dit bewust gedaan is hah! De lucht heeft een heel erg neppe licht blauwe kleur in de achter de takken zonder de bladeren. Jammer want verder vind ik het een mooie foto!
              Versta me niet verkeerd... Het zal zeker wel zo zijn , ik heb moeite met lichte kleurnuances en zie het zelf niet. Toch dank om er op te wijzen. Het is al een oude opname en weet ook niet meer hoe ik heb veroorzaakt...

              Comment

              Working...
              X