Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doodsprentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doodsprentje

    Dag fotografen

    Heeft iemand jou ooit al eens gevraagd of je van hem/haar een foto kon nemen voor op zijn/haar doodsprentje?
    Hebben jullie ooit al eens specifiek foto's genomen van iemand voor het doodsprentje?

    In dit geval zou ik graag eens enkele vragen aan je stellen over hoe dat dat juist in zijn werk ging en wat je er van vond.
    Reageer gerust hier of mail me: toon@heroo.be

  • #2
    Re: Doodsprentje

    Ik zou dat eerlijk gezegd doen als een gewone portretshoot maar met meer kennismaking en veel praten erbij, proberen de momenten tussenin vast te leggen, ongedwongen..

    Is het iets wat je wil doen?
    Eigenlijk is dat een eer daarvoor gevraagd te worden, ik zou het zo persoonlijk mogelijk aanpakken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Doodsprentje

      De vraag isp welk moment moet die foto genomen worden?
      Heeft de persoon in kwestie nog een aantal jaar te leven (cfr. bulke41),of wil de familie nog een foto hebben in de laatste dagen??
      In het laatste geval is dat geen goed idee,want familie wilt een herinnering hebben aan iemand zoals hij of zij was vroeger.
      Niet in zijn terminale fase.
      Er zijn een aaantal van mijn foto's gebruikt voor doodprentjes van familieleden,maar die waren op vroegere vieringen genomen.
      ZW-F met veel contrast etc.zijn goed voor commerciele fotoboeken,maar niet voor doodsprentjes.
      Tenzij de familie dit kan apprecieren.

      Comment

      Working...
      X