Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

    Ik heb al geruime tijd last van bounce@mail.hln.be
    Heeft niets met het laatste nieuws te maken, spammails ivm dating, vermageren enz

    Als je op de links klikt kom je die verschillende sites en er is geen link onderaan om uit te schrijven.
    Ik heb de afzender al verschillende keren geblokkeerd als onveilige mail, spam, phising in outlook online, maar niets helpt.
    Hoe kan ik deze mails stoppen, nog mensen die hiervan last gehad hebben?

  • #2
    Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

    Een filter opzetten in je mailprogramma.

    Comment


    • #3
      Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

      ik werk met Thunderbird als mailprogramma en daar kan ik berichten met een bepaald adres (mail.hln.be bvb) op simpele wijze aanduiden als spam en in het vervolg gaan die direct naar een afzonderlijke subdirectory (die ik af en toe eens bekijk omdat ik computers toch niet volledig vertrouw) waarvan ik de inhoud collectief kan dumpen.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

        Dit emailadres stond al in mijn lijst met onveilige afzenders, maar kwam toch nog steeds in mijn inbox.
        Ik heb nu een regel toegevoegd dat mails van die afzender direct naar verwijderde items gaan (als dit de filter is die jullie bedoelen)
        Weet niet als dit verschil zal maken gezien deze al in die lijst met onveilige afzenders stond...

        Comment


        • #5
          Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door KevinVdd Bekijk bericht
          Als je op de links klikt kom je die verschillende sites
          Wat!!!!! Klikken op links in spam Weten ze ineens dat het e-mailadres werkt en is het meer waard.

          I.p.v. naar de "afzender" te kijken kijk je beter eens naar de volledige headers van de mails zodat je ziet waar ze echt vandaan komen. Je kan ze ook melden via spamcop.net zodat er automatisch klachtenmails naar de hoster gestuurd worden en de servers van de spammers geblokkeerd worden. Via diensten als spamcop worden spammers toegevoegd aan blacklists zodat spamfilters meer spam kunnen blokkeren.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

            Vers van de pers: tips tegen spam https://radio2.be/de-inspecteur/tips...kt-en-wat-niet

            Comment


            • #7
              Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Wat!!!!! Klikken op links in spam Weten ze ineens dat het e-mailadres werkt en is het meer waard.
              Zonder op te klikken ook hoor. [emoji6]
              En wat zal het uitmaken, spammers sturen duizenden mails tegelijk en dat die nu aankomen of niet is het minst van hun zorgen.
              En de e-mailadressen die ze bezitten (bestaand of niet), die blijven ze gebruiken.
              Klikken op een link blijft uiteraard onverstandig, maar dan voor andere redenen.
              Ee weten dan wel dat je op spam reageert.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Spammail van bounce@mail.hln.be niet te stoppen ?

                Toeval of niet, maar hier is wat in de spam map terecht kwam terug gevallen naar 10% van wat ik voorheen kreeg
                sinds ik Safespot van Telenet heb laten activeren.

                Comment

                Working...
                X