Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een experiment

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een experiment

    Last edited by dondimorio; 3 februari 2020, 12:34.
    “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

    Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

  • #2
    Re: 2020: A Space Odessey

    ik zie de bedoeling en ik denk dat dit relatief goed gerealiseerd werd, behalve dat wat je grootste oranje sfeer moest worden, niet niet volledig is en dat verstoort het gevoel voor gans het beeld.
    Nog eens herbeginnen ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: 2020: A Space Odessey

      Dank je wel voor jouw reactie. Er zat geen expliciete bedoeling achter dit werk. Dit is tot stand gekomen door te experimenteren met water en olie. Soms moet je niet teveel opzoek gaan naar bedoeling maar genieten van een bepaalde sfeer. Ik volg de feedback maar dit is een momentopname zonder enig idee. We gaan zeker nog verder experimenteren
      “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

      Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: 2020: A Space Odessey

        Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
        Dank je wel voor jouw reactie. Er zat geen expliciete bedoeling achter dit werk. Dit is tot stand gekomen door te experimenteren met water en olie. Soms moet je niet teveel opzoek gaan naar bedoeling maar genieten van een bepaalde sfeer. Ik volg de feedback maar dit is een momentopname zonder enig idee. We gaan zeker nog verder experimenteren
        het was je titel die me in de richting van de planeten stuwde.
        Zo zie je maar (ref andere berichten in de laatste dagen) dat iedereen een beeld invult op een eigen manier. Maar de start is altijd een beeld dat de aandacht trekt en de geest prikkelt om te gaan zoeken.
        De verschillende kleuren in beeld belooft alvast veel goeds voor de verdere proeven.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: 2020: A Space Odessey

          Het resultaat is veelbelovend en spreekt me in deze al zeker aan (de titel minder).
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: 2020: A Space Odessey

            Dank je wel voor de feedback. Ik begrijp dat de titel minder gepast is. Al een geluk dat ik geen copywriter ben had niet goed gekomen.
            “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

            Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: 2020: A Space Odessey

              Ik vind het een knap experiment waar het licht een belangrijke rol in speelt
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: 2020: A Space Odessey

                Leuk experiment met een mooie belichting...iets speciaals!
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment

                Working...
                X