Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diecie wint de eerste Challenge van 2020, thema: Mijn Andere Hobby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • diecie wint de eerste Challenge van 2020, thema: Mijn Andere Hobby

    Een bonte mengeling van 'andere' hobby's, en toch in vele gevallen gerelateerd aan fotografie, zo zou ik de inzendingen van januari beschrijven.
    Vooraan krijgen we een 'nieuwkomer' of -tenminste voor zover ik weet (en mijn Dataman zal me corrigeren als ik fout ben!) - iemand die nog niet vaak aan de Challenge heeft deelgenomen. Diecie wint zo overtuigend de januari-Challenge met "Wegdromen met een mooi boek", een vrij klassiek beeld weliswaar. VQB, een regelmatige deelnemer en zelfs meermaals winnaar, kaapt de tweede plaats weg met het beeld van een akoestische gitaar, terwijl Frakske, nog een regelmatige deelnemer en meermaals winnaar, de derde plaats op het ereschavotje in beslag neemt, met het z/w beeld van een fietser die in de mist verdwijnt...
    Verschillende lezers en muzikanten (toevallig mijn twee belangrijkste hobby's) tussen de deelnemers, enkele sporters, meerdere beeldende kunstenaars, enz. Het was een mooie oogst.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe, de winnende foto wordt opgenomen bij de winnende Challenge-foto's van 2020 en zal tevens door mij worden voorgedragen voor de Hall of Fame van Week 06 (da's dus niet de HoF die maandag a.s. uitgaat, maar die van een week later). Let op: een nominatie is nog geen eindselectie.
    Tenslotte zal de foto (in hoge resolutie) worden opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift.

    En nu gaan we proberen een fles (of meerdere flessen) mooi in beeld te brengen.
    Last edited by LesC; 1 februari 2020, 16:21. Reden: wandelaar= fietser;)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: diecie wint de eerste Challenge van 2020, thema: Mijn Andere Hobby

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    ... Vooraan krijgen we een 'nieuwkomer' of -tenminste voor zover ik weet ...
    Riep daar iemand?

    Wel Les, Diecie heeft zijn eerste ereplaats beet, nieuweling is hij allerminst. Actief (zij het sporadisch) in de Challenge sinds 2007. In zijn 'dienstjaren' is er wel een hiaat (zeven opeenvolgende jaren inactiviteit) maar sinds 2018 is hij (of zij) terug.

    Tot de volgende.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: diecie wint de eerste Challenge van 2020, thema: Mijn Andere Hobby

      Dank je, Jos! Voor zover ik weet is diecie vrouwelijk; dat kan ik tenminste uit het emailadres afleiden.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X