Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pluk de dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] pluk de dag

    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

  • #2
    Re: pluk de dag

    Bedankt om wat kleur te brengen in deze donkere dagen
    Toch een paar opmerkingen :
    Het bloempje is wat pietluttig t.o.v. het geheel en die knoestige tak maakt het geheel niet mooier.
    De witte vlek rechts leidt wat af maar dat weet je wel
    Om op het bloempje zelf terug te komen, ik probeer dat altijd een beetje te bekijken als een gezichtje en dan kijkt hier dat "gezichtje" gewoon links het beeld uit, ik zou dat meestal trachten te vermijden
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: pluk de dag

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Bedankt om wat kleur te brengen in deze donkere dagen
      Toch een paar opmerkingen :
      Het bloempje is wat pietluttig t.o.v. het geheel en die knoestige tak maakt het geheel niet mooier.
      De witte vlek rechts leidt wat af maar dat weet je wel
      Om op het bloempje zelf terug te komen, ik probeer dat altijd een beetje te bekijken als een gezichtje en dan kijkt hier dat "gezichtje" gewoon links het beeld uit, ik zou dat meestal trachten te vermijden
      bedankt voor uw reactie.
      de knoestige tak wou ik er absoluut scherp op als symbool voor de moeilijkheden van het leven, terwijl de bloem maar een punctueel fenomeen is (waar we dus maximaal moeten van genieten, vandaar : pluk de dag).
      de witte vlek had ik niet opgemerkt. Overkomt me vaak dat ik me focus op het onderwerp en de omgeving uit het oog verlies.
      de stand van de bloem is een interessant gegeven om te onthouden (eigenlijk naar analogie met een persoon of dier dat het beeld inloopt).
      ik had eigenlijk negatieve reacties verwacht op de kleuren rood en groen want die heb ik serieus onder handen genomen.
      weer veel bijgeleerd vanavond. Dat maakt het inzenden zo interessant.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: pluk de dag

        Ik denk dat het een Camellia Japonica is, het groen is normaal wat donkerder maar de kleur van de bloem is normaal te noemen, die helderheid of die kleuren storen mij hier niet
        die knoestige tak die gelijkt wat op mij
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment

        Working...
        X