Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oosterse kunsten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Oosterse kunsten


    Hasselblad Xpan
    Spector 400 verlopen in 2004
    Last edited by MoFoPictures; 29 januari 2020, 13:50.

  • #2
    Re: Zuiderse kunsten

    geen beeld ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Zuiderse kunsten

      is bij mij gewoon zichtbaar?

      Comment


      • #4
        Re: Oosterse kunsten

        mooi omgevingsportret, geeft de oosterse sfeer leuk weer. ik mis wel een beetje scherpte op het hoofd, zou de sluitertijd wat lang kunnen zijn door het weinige aanwezige licht?

        klein detail: ik zou het witte bandje bovenaan wegcroppen, want dat gaat voor mij met tevel aandacht lopen...
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: Oosterse kunsten

          Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
          mooi omgevingsportret, geeft de oosterse sfeer leuk weer. ik mis wel een beetje scherpte op het hoofd, zou de sluitertijd wat lang kunnen zijn door het weinige aanwezige licht?

          klein detail: ik zou het witte bandje bovenaan wegcroppen, want dat gaat voor mij met tevel aandacht lopen...
          Dat de film van 2004 verlopen is zal sowieso een grote impact hebben gehad op de scherpte van de foto, maar voor mij is ie meer dan scherp genoeg.
          Foto komt zo uit m'n scanner, niets gecropt/bewerkt. Croppen is sowieso iets wat ik niet doe, negatiefranden zijn daar een mooi bewijs van

          Comment


          • #6
            Re: Oosterse kunsten

            Leuk beeld.

            Comment


            • #7
              Re: Oosterse kunsten

              zeer eigenaardig : wanneer ik via mijn smartphone kijk, krijg ik een beeld. Via Firefox op mijn desktop (W10) noppes.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Oosterse kunsten

                Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                zeer eigenaardig : wanneer ik via mijn smartphone kijk, krijg ik een beeld. Via Firefox op mijn desktop (W10) noppes.
                Maar wat vind je van de foto.

                Comment


                • #9
                  Re: Oosterse kunsten

                  Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                  Maar wat vind je van de foto.
                  dat is moeilijker : op dat klein schermpje kan ik moeilijk een grondige evaluatie doen. Dus wat scherpte en kleur betreft, kan ik geen antwoord geven. Wat de compositie betreft : ik vind die pano-uitsnede wel prima omdat ik die mensen inderdaad vaak op een breed werkblad heb zien schrijven. Mocht het mijn opname geweest zijn, dan had ik vermoedelijk links en rechts het beeld laten ophouden bij de uiterste vertikale rode banieren. Oa omdat ik wat er rechts in de hoek op de foto staat niet kan identificeren wegens 1 donkere massa (maar dat is natuurlijk op die 10cm diagonaal van dat schermpje.
                  De inhoud van het beeld vind ik correct : dat is zoals ik me herinner dat die mensen werken. Didactisch dus ook interessant en picturaal mooi naar voor gebracht.
                  beantwoordt dit an je vraag ?
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oosterse kunsten

                    Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    dat is moeilijker : op dat klein schermpje kan ik moeilijk een grondige evaluatie doen. Dus wat scherpte en kleur betreft, kan ik geen antwoord geven. Wat de compositie betreft : ik vind die pano-uitsnede wel prima omdat ik die mensen inderdaad vaak op een breed werkblad heb zien schrijven. Mocht het mijn opname geweest zijn, dan had ik vermoedelijk links en rechts het beeld laten ophouden bij de uiterste vertikale rode banieren. Oa omdat ik wat er rechts in de hoek op de foto staat niet kan identificeren wegens 1 donkere massa (maar dat is natuurlijk op die 10cm diagonaal van dat schermpje.
                    De inhoud van het beeld vind ik correct : dat is zoals ik me herinner dat die mensen werken. Didactisch dus ook interessant en picturaal mooi naar voor gebracht.
                    beantwoordt dit an je vraag ?
                    Dat beantwoordt mijn vraag heel erg mooi.
                    Bedankt daarvoor.

                    Best jammer dat je de foto niet in het groot te zien krijgt, er zit nog redelijk wat detail die je aan de hand van een klein scherm zou weggooien.

                    Comment

                    Working...
                    X