Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Time to put on a happy face II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Time to put on a happy face II







    Ik ga er een klein serietje van maken denk ik
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Time to put on a happy face II

    Mooi ! Heel verhalend portret met gepaste tittel . Hier wil ik meer van zien.

    Comment


    • #3
      Re: Time to put on a happy face II

      Vond het vorige beeld in deze serie sprekende. Zou mss de afwerking zelfde houden als de eerste met die bruin tinten.

      Comment


      • #4
        Re: Time to put on a happy face II

        Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
        Vond het vorige beeld in deze serie sprekende. Zou mss de afwerking zelfde houden als de eerste met die bruin tinten.
        Thx voor je reactie. Wat betreft de tinten, daar zit een beetje een gedachtengang achter. Naarmate hij meer transformeert wordt de sfeer grimmiger en dat heb ik hier proberen te bereiken door alles wat kouder te maken.
        Thx ook Walter!
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Time to put on a happy face II

          Opname die me een tijdje vast houd ! Sterk beeld !

          Comment


          • #6
            Re: Time to put on a happy face II

            Zonder het beter te weten, noemden we dit in de sixties "Tears of a Clown,"
            en eigenlijk is dit veel complexer geworden. Van de tears tot wat een mens
            allemaal in staat is.
            Kijken ja. Kijken is goed. Doch je krijgt het advies om er niet te lang bij stil te
            blijven staan, en vergeet niet: de spiegel waarin we kijken, is diegene die ons
            hier wordt voorgehouden.

            Comment


            • #7
              Re: Time to put on a happy face II

              Oh wow! Recht van de set van Joker!? Ik vind dit echt een supervette foto! Het blauw had misschien ook wel iets meer groenig mogen zijn (Maar misschien lijkt het dan echt teveel op de film)

              Edit: Ik heb nu net de andere foto net gezien die eerder gepost is. Dat is wat ik bedoelde eigenlijk met de kleuren. Ik vind die foto nog beter dan deze. En zoals je al zei. De film van 2019!!

              Comment

              Working...
              X