Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shoot 77

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shoot 77

    shoot 77 zat vandaag in de bus.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • #2
    Re: shoot 77

    Bij ons ook. Maar ook digitaal? Ik mis namelijk al enige tijd de Shoot digitaal, maar krijg sinds 1/10/2019 geen enkele mail meer van Shoot. Mijn aanspreekpunt antwoordt ook niet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: shoot 77

      Papieren versie vandaag in de bus, digitaal nog een beetje te vroeg voor denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: shoot 77

        digitaal pas als de shoot in de winkel ligt ( ik dacht de 28ste of zoiets)

        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: shoot 77

          OK... ik wacht met spanning af.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: shoot 77

            Vandaag Shoot 77 digitaal in inbox

            Comment


            • #7
              Re: shoot 77

              Vandaag Shoot 77 digitaal in inbox, shoot 77 zat reeds in de bus.

              Comment


              • #8
                Re: shoot 77

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                OK... ik wacht met spanning af.
                Vandaag ontvangen Les
                Dus benieuwd of jullie die nu ook gehad hebben of dat de miserie gewoon verder loopt

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: shoot 77

                  Dank om te melden. Nee... geen mail gehad, zoals boven al gezegd, sinds oktober 2019!
                  Mijn vroegere correspondent antwoordt niet; is er een contactadres, of contactformulier of zoiets?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: shoot 77

                    Boekje verleden week ontvangen en nu afwachten indien ik de mail met de link naar de pdf ontvang. Is al sinds Shoot 72 dat ik er nog eentje gezien heb. Ik hod dan ook de index niet meer bij.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: shoot 77

                      Beste LesC,

                      Vorig jaar ook probleem mee gehad, contact opgenomen met: info@minoc.com
                      Nadien geen probleem meer gehad
                      Gtjs

                      Comment


                      • #12
                        Re: shoot 77

                        Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
                        Beste LesC,

                        Vorig jaar ook probleem mee gehad, contact opgenomen met: info@minoc.com
                        Nadien geen probleem meer gehad
                        Gtjs
                        Ik neem nu al sinds Shoot72 contact op met die mensen ... sorry, maar nog steeds niet in orde.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: shoot 77

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                          Ik neem nu al sinds Shoot72 contact op met die mensen ... sorry, maar nog steeds niet in orde.
                          En krijg je dan nog steeds de verkeerde mail of krijg je gewoon geen mail.
                          Ik vermoed dat er een specifiek probleem is voor een aantal specifieke mail-confioguraties. Indien dit een beperkt probleem is, moet het toch mogelijk zijn om voor die paar gevallen de mail apart te versturen, zodat de abonnee toch zijn email krijgt.
                          Ik ben van abonnement veranderd (niet langer via BD) en hier verliep alles vlekkeloos.

                          Sukses

                          Peter

                          Comment


                          • #14
                            Re: shoot 77

                            Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
                            Beste LesC,

                            Vorig jaar ook probleem mee gehad, contact opgenomen met: info@minoc.com
                            Nadien geen probleem meer gehad
                            Gtjs
                            Dank je, Guy. Ik heb daar nu een mailtje naartoe gestuurd...
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: shoot 77

                              Nog even herhalen, voor de goede orde:

                              Voor Shoot abonnees komt het gedrukte exemplaar normaal 1-3 werkdagen vóór de officiële publicatiedatum in de bus.

                              De mail met de digitale PDF-download komt normaal op de publicatiedatum (meestal een dinsdag).

                              Die mail wordt gestuurd naar met e-mailadres waaronder jullie bij Belgiumdigital zijn bekend (van bij de registratie, of bij een aanpassing nadien) op het moment dat het abonnement vernieuwd of gestart werd.
                              Indien er vorig jaar al een abonnement was, werd het laatste mailadres bekend bij Belgiumdigital en bij d uitgever vergeleken (een hoop manueel werk!), en waar nodig verschillen gemeld.
                              (voor alle hierboven betrokken personen waren de gegevens trouwens identiek).

                              Let dus op: wie van mailadres verandert in de loop van het jaar moet dat dan zowel via het forumprofiel als bij de uitgever (laten) aanpassen!

                              Er is (al lang) een speciaal contactformulier op de Belgiumdigital website, die berichten gaan dan direct naar de uitgever. Vermeld liefst ook je abonneenummer (vermeld op het adreslabel bij je Shoot).

                              De mail met download link wordt in bulk verstuurd door een geautomatiseerde batch procedure, weinig kans dat daar voor 1 of 2 gevallen iets mis mee loopt.
                              Bij eerdere klachten werd telkens gekeken of er wel degelijk een mail was gestuurd (resultaat: ja!).
                              De meest waarschijnlijke oorzaak ligt dan ergens in het tussentraject: spamfilter bij de provider, (al dan niet bewuste) blokkering in het mailprogramma... waardoor de afzender (shoot@minoc.info) geblokkeerd werd.
                              Beste test: geef (even) een ander eigen mailadres door aan de uitgever, en zie of het dan binnenkomt.

                              Good luck!
                              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                              Comment

                              Working...
                              X