Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minimalisme in Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Minimalisme in Rotterdam

    Het is een tijdje geleden dat ik hier op dit forum iets gepost heb. Laat ik het weer eens proberen.
    In Rotterdam zul je je met een camera in je hand geen moment vervelen! Tips zijn zeer welkom!
    (In Flickr is de afbeelding een stuk scherper heb ik gemerkt)

    Minimalism in Rotterdam by Daan van Londen, on Flickr
    Last edited by daanvlonden; 23 januari 2020, 21:24.

  • #2
    Re: Minimalisme in Rotterdam

    mooi lijnenpatroon, ook op de gebouwen zelf.
    de lucht vond ik minder, tot ik het originele beeld bekeek waar de schakeringen in het grijs duidelijker waren.
    Knap
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Minimalisme in Rotterdam

      ben ik echt gek op he ... dien knappe gebouwen ... maar de lucht mocht wel zwart zijn .... en de gebouwen wat meer "geaccentueerd" ...... dus ietsje meer zwart en witte contrasten ... maar overigens een nice pic ..
      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

      Comment


      • #4
        Re: Minimalisme in Rotterdam

        Mooi strak plaatje !

        Comment


        • #5
          Re: Minimalisme in Rotterdam

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
          ben ik echt gek op he ... dien knappe gebouwen ... maar de lucht mocht wel zwart zijn .... en de gebouwen wat meer "geaccentueerd" ...... dus ietsje meer zwart en witte contrasten ... maar overigens een nice pic ..
          ik volg.

          Comment


          • #6
            Re: Minimalisme in Rotterdam

            Bedankt voor de reacties! De zwarte of donkere lucht heb ik ook geprobeerd. Maar het was een bewolkte, tegen het mistige aan achtige dag. Met de donkere lucht viel het gebouw rechts weg en was er dus minder contrast uiteindelijk. En wat contrast betreft ben ik wat minder van het “punchen” van het contrast.

            Hierbij mijn uitleg van de bewerking en alsnog bedankt voor het reageren! 😁

            Comment

            Working...
            X