Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Church of the Sacred Heart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Church of the Sacred Heart

    Katholieke kerk (met bijhorend schooltje achteraan) in St Bride's, ergens aan het uiteinde van de Avalon Peninsula. In the middle of nowhere dus.

    DSC_3668 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,

    Raf.

  • #2
    Re: Church of the Sacred Heart

    Beeld doet me wat vreemd aan de voorkant van de kapel lijkt een tekenprogramma van huizen te komen(zal wel met het licht te maken hebben). Zou mss ander formaat nemen zodat je het huisje achteraan kan weg croppen zo kan de mooie kerk tot zijn recht komen.

    Comment


    • #3
      Re: Church of the Sacred Heart

      Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
      Beeld doet me wat vreemd aan de voorkant van de kapel lijkt een tekenprogramma van huizen te komen(zal wel met het licht te maken hebben). Zou mss ander formaat nemen zodat je het huisje achteraan kan weg croppen zo kan de mooie kerk tot zijn recht komen.
      Geen tekenprogramma of gefoefel met speciale programma's zoals je hier af en toe ziet. Ik heb dat niet (alleen een oude versie van LR op schijfje nog). Deze kerk is zoals de meeste daar perfect onderhouden, ook al is ze van hout en dateert ze van 1956. Iedereen gaat daar ook nog naar de kerk, dus niet zoals hier. Wat het schooltje achteraan betreft: ik heb dat erbij genomen voor de compo en omdat de kijker een beter idee van de omgeving aldaar zou krijgen. Wanneer ik de foto afsnijd achter het kerkje vond ik de foto inhoudelijk minder goed. Dan zie je niks van de omgeving en omstandigheden daar.

      Comment

      Working...
      X