Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp gevraagd

    als fotopic zijn kuren heeft zou ik graag een extra link plaatsen,heb dit al geprobeerd maar die werkte ook niet!
    nu heb ik even geleden een poster gezien die ook bij fotopic zat en ook een extra link geplaatst had,ik dacht toen ,"dat zal zeker niet gaan"!
    maar wat bleek bij het proberen;ging dus wel!
    bij het nakijken v/d link gaat die dus ook via fotopic,maar met een heel andere letter/cijfercombinatie achter staan!
    nu is m'n vraag of iemand me hier wat tips kan geven hoe ik dat ook kan doen!
    (liefst in lekentaal,want ik ben hier zoals je merkt geen expert in!)
    intss ga ik nog maar eens op zoek naar die poster om hem ook een pm-eke te doen om hulp.
    ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,alvast bedankt!
    grts; M

  • #2
    Re: hulp gevraagd

    Misschien heb je je link als volgt geplaatst?

    http://images2.fotopic.net/xxxxxxxx

    Dan moet je het cijfer achter "images" laten vallen omdat dit gewoon ergens iets te maken heeft met dataverkeer via verschillende kanalen, maar daar ben ík een leek in

    http://images.fotopic.net/xxxxxxxx
    BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

    Comment


    • #3
      Re: hulp gevraagd

      de link die ik eronder plaats (indien fotopic zijn daily limit bereikt heeft )
      is gewoon de url waar die foto staat
      Last edited by steward; 28 oktober 2004, 21:48.
      Groetjes,

      Rudi Petitjean

      NATURE GALLERY

      Comment


      • #4
        Re: hulp gevraagd

        idd,als het cijfer achter images blijft staan krijg ik helemaal niks gepost(buiten fotopic-logo)
        als ik het cijfer verwijder,kan ik m'n foto posten en blijft die zichtbaar tot het aantal maximum links bij fotopic overschreden word,en dan is ie weer foetsie!
        ik zoek nu dus een manier om dit te omzeilen!
        (kijk eens naar de post van steward in showcase:"landschap,kar" en de link die eronder staat dan zie je wat ik graag zou willen
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: hulp gevraagd

          @steward: tenk joe verry match!
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: hulp gevraagd

            heb tevroeg victorie gekraaid!
            lukt niet!
            eigenlijk:als ik m'n foto post kopieer ik ook adres en url,en plak dit !
            wat is dan het verschil?of doe ik iets verkeerd?
            grts; M

            Comment

            Working...
            X