Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor 150-600?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak voor 150-600?

    Ben sinds kort de gelukkige bezitter van een Tamron 150-600. Ben dus nu op zoek naar een rugzak waar deze, gemonteerd op een body, in past. Bij voorkeur ook met de zonnekap in plaats ( gebruiksklaar). Dus een dikke 45 cm ruimte heb ik wel nodig. De lens trekker van Lowepro is natuurlijk groot genoeg maar valt buiten mijn budget. Iemand die een interessant alternatief met voldoende ruimte weet?

  • #2
    Re: Rugzak voor 150-600?

    Ik ben zeker niet op de hoogte van alle mogelijkheden op de markt, maar bezit eveneens de tamron 150-600. Op een Canon 7DmII body past deze juist in de lowepro flipside 450 AW trek...Maar met de zonnekap omgekeerd erop.

    Comment


    • #3
      Re: Rugzak voor 150-600?

      Een Case Logic SLRC-206 Backpack en die kost slechts 72 Euro, de zonnekap moet wel omgekeerd erop.
      En daar kan ik nog een macro + landschapslens + flitser een tweede body in meenemen.
      Er is achteraan nog een sleuf waar een 17 inch laptop in kan mee genomen worden.

      Comment


      • #4
        Re: Rugzak voor 150-600?

        Think tank glass limo? Of think tank glass taxi?
        Bekijk deze eens beide.

        Comment


        • #5
          Re: Rugzak voor 150-600?

          Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
          Think tank glass limo? Of think tank glass taxi?
          Bekijk deze eens beide.
          Das een goeie tip, bedankt! Die Glass limo is perfect, en toch al wat betaalbaarder...

          Comment


          • #6
            Re: Rugzak voor 150-600?

            Ik gebruikte een holster van lowepro waar de lens in paste en dat kan ingeritst worden als je hem gebruikt met kortere lenzen.
            De 150-600 is ondertussen verkocht wegens mijn overstap naar Fuji en het holster ligt hier te liggen.

            Peter

            Comment


            • #7
              Re: Rugzak voor 150-600?

              Ik veronderstel dat je een Lowepro lenscase bedoeld? Heb dit overwogen, maar wil toch eerder iets waar het materiaal 'schietklaar' in zit...(en ook geen geklommel met de zonnekap...)

              Comment


              • #8
                Re: Rugzak voor 150-600?

                oeps ik was fout het is de think tank digital holster 30 v2.0

                Comment


                • #9
                  Re: Rugzak voor 150-600?

                  Had deze al zien staan bij 'aangeboden' maar vind een rugzak praktischer...

                  Comment

                  Working...
                  X