Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil niet weten aan wat ze denkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ik wil niet weten aan wat ze denkt

    dat was de reactie van één van de jury bij de evaluatie van de beelden vorige week


    dank om te kijken

  • #2
    Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

    op zich heel mooi alhoewel ik een beetje een probleem heb met de afgesneden linkerarm. Volgens mij wordt het beeld sterker als je er een vierkant formaat van maakt en dus een stuk onderaan laat vallen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

      Ik vind de beeldcompositie matig verder ben ik geen liefhebber van dergelijke detailloze uitgebleekte beelden.

      Comment


      • #4
        Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

        Prachtig toegewerkt naar een high-key, de presentatie is té gelaten !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          ....... Volgens mij wordt het beeld sterker als je er een vierkant formaat van maakt en dus een stuk onderaan laat vallen.
          Ook mijn gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

            jullie weten dat ik geen portret-theoreticus ben en kan enkel zeggen wat ik mooi vind.
            de zeer heldere afwerking vind ik hier verfrissend en passend bij (de fysieke kenmerken van) deze persoon.
            minder laag lijkt me ook aangenamer.
            wat me na enige kijktijd opvalt is die donkere grijze streep tussen de romp en de rechter arm. Had ik liever zien verdwijnen.
            wat de titel betreft : dat is het jurylid zijn zaken ook niet. Misschien dacht ze "wat een viespeuk in de jury zit daar te kijken" . Jury's weet je ... ? Zoals mijn gezegde hieronder : het is alleen mijn gedacht en van niemand meer.
            Enfin : sympathiek werkje afgeleverd.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              jullie weten dat ik geen portret-theoreticus ben en kan enkel zeggen wat ik mooi vind.
              de zeer heldere afwerking vind ik hier verfrissend en passend bij (de fysieke kenmerken van) deze persoon.
              minder laag lijkt me ook aangenamer.
              wat me na enige kijktijd opvalt is die donkere grijze streep tussen de romp en de rechter arm. Had ik liever zien verdwijnen.
              wat de titel betreft : dat is het jurylid zijn zaken ook niet. Misschien dacht ze "wat een viespeuk in de jury zit daar te kijken" . Jury's weet je ... ? Zoals mijn gezegde hieronder : het is alleen mijn gedacht en van niemand meer.
              Enfin : sympathiek werkje afgeleverd.
              Wat betreft die donkere grijze streep dat hoort bij het haar ( dreadlocks ) en kon moeilijk vragen om dit uit het haar te knippen.
              de belichting was de opdracht high-key, en deze is technisch in orde.
              nu wat betreft wat de jury zei is een positief compliment waarmee hij naar haar blik bedoelde zeker als je weet dat deze dame de eerste maal in een studio komt en zich laat portretteren door iemand die ze hooguit een paar uur kent. met het brandpunt sta ik heel dicht bij haar een ander zou zich ongemakkelijk voelen, maar wij moeten ook leren een model sturen waar ik in geslaagd ben vandaar de uitspraak van de jury verder is deze door de volledige jury goed bevonden

              Comment


              • #8
                Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

                Net op het randje van detailverlies, maar toch een mooie high key waar ik graag wat langer naar kijk
                Ik zou er onderaan ook nog wat afdoen.
                mvg Christophe

                Comment


                • #9
                  Re: ik wil niet weten aan wat ze denkt

                  dank voor de reactie, ik heb genoten van de fotoshoot en tevens wat bijgeleerd

                  Comment

                  Working...
                  X