Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One.com Hosting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • One.com Hosting

    Zijn er nog leden die hun factuur van One.com (Hosting Starter en jaarlijks domeintarief(.be)) hebben ontvangen met een stijging met 40%?
    Zijn er andere mogelijkheden voor hosting die goedkoper zijn of liggen die allemaal in dezelfde lijn tegenwoordig?
    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
    debruri.be

  • #2
    Re: One.com Hosting

    Idd vanaf dit jaar serieuze opslag, maar eigenlijk zijn ze nu markt conform als ik andere vergelijk. Ik heb nu een resellers hosting wat de prijs per site (5 sites) terug naar beneden haalt.
    Ik heb ondertussen een klein beetje marktonderzoek gedaan en de meesten zitten tussen de 2.99 en 4.99 per maand excl BTW. Versio lijkt mij momenteel de goedkoopste te zijn. Zeker als je de domein kosten mee in de berekening neemt die zijn bij One.com ook aanzienlijk gestegen over vijf jaar gerekend.
    Ik ga nog een jaartje blijven en bij de volgende vernieuwing zine we dan wel.
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

    Comment


    • #3
      Re: One.com Hosting

      Factuur komt pas in april maar als ik de actuele prijzen op hun website zie staan verdubbelt de hosting in prijs...
      De webruimte verdubbelt ook wel maar die extra ruimte heb ik niet nodig...
      Versio ziet er idd niet mis uit.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: One.com Hosting

        Kijk eens op Hetzner. Ik ga waarschijnlijk over stappen naar hen (cloudserver).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: One.com Hosting

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk bericht
          Versio lijkt mij momenteel de goedkoopste te zijn. Zeker als je de domein kosten mee berekent
          Ik zit al een jaar of tien bij Versio. Diverse sites en domeinnamen, een forum. Dik content.
          Know what you know, and don't know what you don't know.

          Comment


          • #6
            Re: One.com Hosting

            Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk bericht
            Ik zit al een jaar of tien bij Versio. Diverse sites en domeinnamen, een forum. Dik content.

            Ziet er idd. interessant en voordeliger uit dan mijn huidige, ondertussen ook reeds opzegging gedaan bij....
            Nu nog eens verder zoeken of het gemakkelijk is mijn Domeinnaam mee te nemen, weet niet of daar kosten aan verbonden zijn?
            Bij Versio kan je wel het wel zogezegd verhuizen maar je heb wel een Token nodig van de huidige provider en dat is juist de info die niet te vinden is op de site van.
            Bij Telenet kost de verhuis/ overname domeinnaam bv 39€/jaar! en dat heb ik er niet voor over dan is het maar gewoon Hosting.
            EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
            debruri.be

            Comment


            • #7
              Re: One.com Hosting

              Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
              Nu nog eens verder zoeken of het gemakkelijk is mijn Domeinnaam mee te nemen, weet niet of daar kosten aan verbonden zijn?
              Bij Versio kan je wel het wel zogezegd verhuizen maar je heb wel een Token nodig van de huidige provider en dat is juist de info die niet te vinden is op de site van.
              Bij Telenet kost de verhuis/ overname domeinnaam bv 39€/jaar! en dat heb ik er niet voor over dan is het maar gewoon Hosting.
              Vreemd. Ik kan bij mijn hosting in het controlpanel gewoon aanklikken dat ik een transfercode wil en die komt gewoon op het scherm. Wanneer ik dus mijn domeinnaam wil naar een andere registrar brengen dan kan dit perfect (en gratis). Het enige wat nog moet gedaan worden is aanpassen van de nameservers en dat kan ik ook zelf.
              Als ik mijn hosting verhuis laat ik mijn domeinnaam nog staan bij de huidige registrar want die is nog betaald tot 2022.
              Soms is het nuttig om domeinnaam en hosting niet bij dezelfde firma te plaatsen, men kan je dan minder gemakkelijk "gijzelen" als je weg wil.
              Ik heb op mijn hosting (in de US) ook de website van onze club staan terwijl hun .be geregistreerd is bij EDPnet. Nadeel bij hen is dat je via de helpdesk moet om nameservers te laten aanpassen en dat dat dus in het weekend niet kan.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: One.com Hosting

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Vreemd. Ik kan bij mijn hosting in het controlpanel gewoon aanklikken dat ik een transfercode wil en die komt gewoon op het scherm. Wanneer ik dus mijn domeinnaam wil naar een andere registrar brengen dan kan dit perfect (en gratis). Het enige wat nog moet gedaan worden is aanpassen van de nameservers en dat kan ik ook zelf.
                Ondertussen ook contact gehad met One.com en het is idd. gratis.
                Bij Versio zou ik nu voor mijn domeinnaam en hosting 5 GB 37,46€ betalen. Heb nu een 0,7 verbruik dus...
                Van zodra de token/ code is ontvangen ga ik mij aanmelden.
                Heb wel nog een dom vraagje:
                Wat bedoelen ze met " Domeininstellingen opgeven tijdens checkout."
                EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                debruri.be

                Comment

                Working...
                X