Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even stil blijven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] even stil blijven

    mijn eerste ervaring met kinderen in de studio


    dank om te kijken

  • #2
    Re: even stil blijven

    gedurfd zo met de benen naar voor, maar het perspectief werd niet verstoord. Knap.
    Creëert een warm gevoel. Heb je ook een versie waar de moeder naar de kinderen kijkt ? (beschermend, trots, ...)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: even stil blijven

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      gedurfd zo met de benen naar voor, maar het perspectief werd niet verstoord. Knap.
      Creëert een warm gevoel. Heb je ook een versie waar de moeder naar de kinderen kijkt ? (beschermend, trots, ...)
      in eerste instantie ging het om één van mijn opdrachten " maak een portret met meerdere personen ", en om de vrouw in de studio te krijgen wou ze een portret met haar kinderen die ze zou schenken aan haar ouders. zij is ondertussen vertrokken naar het land van haar man. uiteraard heb ik nog een reeks beelden gemaakt maar die zijn nog niet bewerkt

      Comment


      • #4
        Re: even stil blijven

        Mooi gedaan, de ouders zullen er zeker blij mee zijn.

        Comment


        • #5
          Re: even stil blijven

          Zonder afbreuk te doen aan de goede kwaliteit van dit portret vind ik het kwijl van de kleinste niet erg flatterend.

          Comment


          • #6
            Re: even stil blijven

            Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
            Zonder afbreuk te doen aan de goede kwaliteit van dit portret vind ik het kwijl van de kleinste niet erg flatterend.
            ik heb er uiteraard nog andere maar wou deze ook tonen om te laten zien dat je met kinderen niet altijd de regie in de hand hebt

            Comment

            Working...
            X