Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the violinist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] the violinist

    Student CVO - Masterclass Portret

    [ Instagram - Facebook - Website ]

  • #2
    Re: the violinist

    Voor mij een sterk beeld, mooie belichting kader op de achtergrond past bij het verhaal

    Comment


    • #3
      Re: the violinist

      Dan mocht de kader L ook de rand raken...en de onscherpte van de kader kijkt niet zo aangenaam , doch in kader vind ik knap en boeiend!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: the violinist

        voor mij had de violist meer centraal in beeld mogen staan (meer oppervlak innemen in de spiegel) waardoor er minder van het portret achteraan zou te zien zijn. Zo komt er meer accent op de violist. Bovendien is de foto voor u blijkbaar toch maar een verwijzing naar de soort muziek vermits u hem niet scherp afbeeldt.
        Last edited by CMM; 12 januari 2020, 20:06.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: the violinist

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          voor mij had de violist meer centraal in beeld mogen staan (meer oppervlak innemen in de spiegel) waardoor er minder van het portret achteraan zou te zien zijn. Zo komt er meer accent op de violist. Bovendien is de foto voor u blijkbaar toch maar een verwijzing naar de soort muziek vermits u hem niet scherp afbeeld.
          De bedoeling was inderdaad de violist in zijn omgeving weer te geven. En ik vond het portret achter hem wel iets van toegevoegde waarde aan dit "verhaal" en zijn thuisomgeving.
          Maar begrijp wel dat er dan meer nadruk op de persoon zelf zou liggen. (indien hij bv. meer van de spiegel zou innemen)

          Bedankt voor de tip / feedback.
          Student CVO - Masterclass Portret

          [ Instagram - Facebook - Website ]

          Comment


          • #6
            Re: the violinist

            Ik vind hem absoluut niet slecht zoals hij is,...alleen rechts wat meer ruimte voor de spiegel er volledig op te hebben,
            zou het een hele goede foto maken...

            D.

            Comment

            Working...
            X