Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten? of niet wachten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachten? of niet wachten...

    we kennen het gevoel allemaal wel... we willen nieuwe hardware maar kopen we het nu of toch maar even wachten?

    wel bij pc onderdelen zou ik min of meer weten wat ik zou doen maar bij dslrs spijtig genoeg niet.

    wat zou ik kopen? wel hier ben ik al volledig uit: een nikon D70 of een nikonding dat er 'op lijkt' (d100?). dit enkel en alleen maar omdat hier nog twee nikor lenzen liggen (oude, maar nikor lenzen!)




    wanneer? (dat was dusde vraag )
    zien de oudewijzen en goeroes een forse prijsdaling aankomen? (je kent het wel, je betaalt x€ voor iets en de volgende morgen zie je dat het produkt ergens anders staat voor x - 25*x/100)

    rede van deze thread: vandaag probeerde ik weer te schieten met men prosumer maar ik kwam steeds weer zoom en focussnelheid te kort. tot mijn grote ergenis kon ik natuurlijk nooit op tijd de juiste instellingen veranderen (menu uit, menu in, beetje naar beneden, set en dada vogeltjes)
    waar?
    ik vermoed dat die goede meneer corne zowat de beste oplossing zal zijn om men speelgoed thuis te krijge en ook cash geld te overhandigen?


    moge men vragen beantwoord worden!
    (www.google.be geeft geen uitsluitsel op deze vragen )
    foto als spiegel of als venster?

  • #2
    Re: wachten? of niet wachten...

    Lijkt mij dat de Nikon D70 niet zo heel snel goedkoper zal worden. Tenzij er een opvolger aan komt. Dat zie je gebeuren bij Canons nu de 20D er is en de 300D snel goedkoper wordt.
    Maar ik hou de prijzen nog niet zo lang in de gaten, dus ben geen expert .
    Gijs
    Canon apparatuur

    http://gijsvo.fotopic.net/

    Comment


    • #3
      Re: wachten? of niet wachten...

      Voorspelling: Tegen de tijd dat de D70 goedkoper wordt (als de opvolger komt), wil je waarschijnlijk weer eerder het nieuwe model. Dat model is in het begin weer duur. Zo blijf je wachten....
      Nikon D70 | 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
      | 70-300/4,0-5,6 AF G | Sandisk Ultra II 512 Mb

      Comment


      • #4
        Re: wachten? of niet wachten...

        neem ik vandaag de photohall reclame vast: D70 + 2 nikon obj eentje 18-70 en eentje 70-300 voor 1499€

        ik denk dat we een "go" hebben! (tenzij iemand me het afraadt)
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: wachten? of niet wachten...

          Ik zag gisteren bij fotohandel Kemp in Hasselt (Koning Albertstraat) jouw configuratie + een tas voor 1399. Alleen twijfel ik nog of het de kitlens 18-70 oftewel de kitlens 24-80 was. Kemp is eigenlijk een ActionShop en die vind je wel meer in België. Alleszins weet ik dat de 18-70 beter is dan de andere. Let wel de grotere zoomlens is niet de fantastische lens qua kwaliteit + AFsnelheid.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

          Comment


          • #6
            Re: wachten? of niet wachten...

            moest ik moeten vanaf nul beginnen zou ik uitkijken voor de nieuwe konica minolta spiegelreflex met stabilisator ingebouwd ,dit met een 50 - 500 van sigma

            Comment


            • #7
              Re: wachten? of niet wachten...

              de D70 is stijl naar beneden aan't vallen in prijs op de 2e hands markt (al GOEDE (zelf live gezien ) gezien voor 599 )... terwijl de D100 nog steeds zijn prijs goed behoudt...

              ik heb voor mezelf dus de keuze gemaakt om voor een iets ouder toestel te kiezen dat zijn waarde na 2 jaar nog steeds goed behoudt...
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment


              • #8
                Re: wachten? of niet wachten...

                Huggy
                Is die persoon dan mss ook gevallen(op zijne kop)Want dat is verdomd zeer goedkoop.Als daar maar geen reukje aan zit.
                Mvg,Macroshopper.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment

                Working...
                X