Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dreaming

    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Dreaming

    Sorry Christophe, de opname is oké maar de stoel past niet bij het interieur !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Dreaming

      Ik vind dit een sterk beeld, mooie subframing zo voor die schouw. Knappe aflijning van je subject in het decor. Veel sfeer door het licht. Die stoel past voor mij helemaal bij dit model in deze styling en setting. zwartwitomzetting/scherptediepte is super.
      www.freddyhelsen.be

      Comment


      • #4
        Re: Dreaming

        Oorspronkelijk geplaatst door ddyhel Bekijk bericht
        Ik vind dit een sterk beeld, mooie subframing zo voor die schouw. Knappe aflijning van je subject in het decor. Veel sfeer door het licht. Die stoel past voor mij helemaal bij dit model in deze styling en setting. zwartwitomzetting/scherptediepte is super.
        Ik volg, heel mooie foto. Ook het vignet is hier een knappe aanvulling.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: Dreaming

          Een interessante foto !
          De stoel vloekt inderdaad een heel klein beetje in dat interieur, een oude houten had waarschijnlijk beter gepast ?
          Misschien was dit niet voorhanden ?... maar zo een grote afbreuk doet die stoel nu ook weer niet

          Iets dat ik eigenlijk belangrijker vind ( omdat het hier gaat over model fotografie, en niet over stoel fotografie ! )
          is het strijklicht dat niet mooi valt op haar rechter bil, knie en been, is niet zo glamour achtig, nog flatterend voor het model.

          Dit is eigenlijk het eerste dat ik zag als probleem in deze verder hele mooie foto.

          Om dit te vermijden, had je het model enkele graden naar links kunnen draaien, of indien je lichtbron verplaatsbaar was,
          deze korter bij je camera standpunt te plaatsen, niet veel 20cm zou volstaan denk ik.

          D.

          Comment


          • #6
            Re: Dreaming

            Dat iemand die zit te dromen er zo ongemakkelijk bij gaat zitten.

            Comment


            • #7
              Re: Dreaming

              Ik vind het ook een sterk beeld, waar ik de stoel tip wat minder belangrijk vind,maar misschien toch een meerwaarde kan zijn... Toch

              Comment


              • #8
                Re: Dreaming

                zeer knap
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Dreaming

                  Heel knap beeld echt een topper met weer een mooie zw omzetting.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dreaming

                    Vind dit gewoon een héél mooi beeld.
                    & thx Dan voor je tip daar heb ik ook nog wat aan
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dreaming

                      Ik vind het gewoon een zeer mooie, dromerige en sfeervolle foto!

                      Goed gedaan Christophe!
                      Student CVO - Masterclass Portret

                      [ Instagram - Facebook - Website ]

                      Comment

                      Working...
                      X