Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lonely duck...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lonely duck...

    Nikon D700
    28mm
    F/4.0
    1/80

    https://www.facebook.com/fotogeniektielt
    www.facebook.com/PhotoSbyPieterSoenens

  • #2
    Re: Lonely duck...

    Intrigerend van gedacht, lijkt banaal maar is het niet ! Over de compo heb ik mijn twijfels , mist naar mijn gevoelen een artistieke uitvoering. Moest ik er geen muziek in vinden dan zou ik niet gereageerd hebben
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Lonely duck...

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Intrigerend van gedacht, lijkt banaal maar is het niet ! Over de compo heb ik mijn twijfels , mist naar mijn gevoelen een artistieke uitvoering. Moest ik er geen muziek in vinden dan zou ik niet gereageerd hebben
      Bedankt voor de reactie! Ik neem het in mij op!
      Hoe zou je het dan uitvoeren?

      Grtn

      Pieter
      https://www.facebook.com/fotogeniektielt
      www.facebook.com/PhotoSbyPieterSoenens

      Comment


      • #4
        Re: Lonely duck...

        Dit zit goed, maar een extra laag camera standpunt zou ook scoren denk ik.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Lonely duck...

          Ik vind dit best wel grappig. Een klein, alledaags iets krijgt in deze foto de hoofdrol.
          Het lijnpatroon/ -perspectief van wand- en vloertegels benadrukt het kleine badeendje in deze foto en maakt hem daardoor "spannender".

          Groet,
          Ruud

          Comment


          • #6
            Re: Lonely duck...

            knap idee, maar als ik uw idee zou stelen, zou ik het gordijn wegnemen en de omgeving beperken tot de 3 tegels voor het bad en er achter alleen de badkuip tonen. Ik denk dat op die manier het gele bad-eendje nog meer tot zijn recht zou komen ?
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Lonely duck...

              Een knap idee....mocht de gordijn recht naar beneden lopend zijn en het eendje ietsje uit het center geplaatst zijn, zou het het beeld wss wat rustiger maken.
              Grappige leuke foto !!!
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Lonely duck...

                zeer goed en laten zoals het is
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Lonely duck...

                  Oorspronkelijk geplaatst door psoenens Bekijk bericht
                  Bedankt voor de reactie! Ik neem het in mij op!
                  Hoe zou je het dan uitvoeren?

                  Grtn

                  Pieter
                  Als je vertrekt vanaf de vloer, dan de badwand (tegels) en tot slot de badkuip waarop het eendje zich bevindt dan heb je 3 lagen die herkenbaar moeten blijven in deze opname en die meestal de inhoud versterkt. Nu nog de compo - de uitsnit - rond het hoofdobject want dat zorgt voor het verhaal in de foto. Omdat je dit gevraagd hebt, ziehier mijn analyse welke ik zeer zelden meedeel omdat ik de fotograaf respecteer voor zijn werk en dus mij onthou van kritiek welke "zeer" gevoelig ligt !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lonely duck...

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Als je vertrekt vanaf de vloer, dan de badwand (tegels) en tot slot de badkuip waarop het eendje zich bevindt dan heb je 3 lagen die herkenbaar moeten blijven in deze opname en die meestal de inhoud versterkt. Nu nog de compo - de uitsnit - rond het hoofdobject want dat zorgt voor het verhaal in de foto. Omdat je dit gevraagd hebt, ziehier mijn analyse welke ik zeer zelden meedeel omdat ik de fotograaf respecteer voor zijn werk en dus mij onthou van kritiek welke "zeer" gevoelig ligt !
                    Bedankt voor de info! Vind het net interessant om 'commentaar' te krijgen. Dat is net de reden dat ik hier foto's post en niet om alleen maar 'waauw wat mooi' te krijgen[emoji6] wat natuurlijk ook altijd wel eens leuk is.


                    Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
                    https://www.facebook.com/fotogeniektielt
                    www.facebook.com/PhotoSbyPieterSoenens

                    Comment

                    Working...
                    X