Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles onder controle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Alles onder controle



    (This picture has been made on an unused and private piece of the railway, with permission from the owners. So the child nor the photographer were in danger.

    www.stoomtrein.be, Baasrode)
    De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

  • #2
    Re: Alles onder controle

    Dikke sensorvlek, en dat stukje luchtkap rechts stoort. Maar dat is allemaal in een wip verholpen. (links zit ook iets raar in de lucht)
    Mooie pose, dreigende lucht, goeie foto.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Alles onder controle

      Buiten de bovengenoemde sensorvlek lijkt het voor mij ook zo dat je te underexposed de foto hebt genomen waardoor er bij het ophalen van schaduwen halos zijn ontstaan rond de persoon en trein. Ook even aandacht schenken aan het inkaderen van de foto , uiterst recht op de trein zie je een stukje van de schouw nog , zou dit verwijderen. Mvg

      Comment


      • #4
        Re: Alles onder controle

        Deze foto heeft mogelijkheden gezien de omgeving en de attributen. Nu iets te opvallend gecreëerd met opvallende technische foutjes en aan dit laatste hecht ik normaal niet zoveel belang
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Alles onder controle

          Ik denk dat ik idd de grenzen van mijn 'dynamisch bereik', zoals dat heet, wat te fel heb proberen op te rekken in de nabewerking. Vandaar o.a. de halo rond de jongen.

          Vlek op de lens... oeps... ik geloof wel dat ik die lens ondertussen een keer gekuist heb ;-)

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          (links zit ook iets raar in de lucht)
          Een storend logo, toevallig?

          Lieven
          De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

          Comment


          • #6
            Re: Alles onder controle

            Oorspronkelijk geplaatst door Dyn Llun Bekijk bericht



            Een storend logo, toevallig?

            Lieven
            Nee, toch niet, ik gebruik ook soms een logo of watermerk, dat is een keuze.
            Het is eerder een lichtmast met daarboven een vogel. Dat zou ik wegpoetsen.

            Die vlek zit niet op je lens maar op je sensor. :-)
            ...leeg...

            Comment

            Working...
            X