Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mathijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mathijs


    Doortocht van Mathijs Wuyts ... de koplopers zijn al efkes voorbij
    Een grimas op het gezicht - doorbijten is de boodschap
    Een aandachtige toeschouwer kijkt - warm ingeduffeld - toe vanop de achtergrond

    Druivencross Overijse 15-dec-2019



    mijn website : klik

  • #2
    Re: Mathijs

    Ik reageer op deze maar had het eigenlijk evengoed bij die van Sascha of Tom kunnen doen. Het zijn goeie beelden maar alle drie ongeveer gelijk.
    Het is duidelijk dat je dat onder de knie hebt.
    Maar ik zou volgende keren proberen om er nog iets extra in te steken. Nu heb ik de indruk dat ze allemaal op een veilige manier gemaakt zijn, een recht stuk, minder actie, ...
    Probeer misschien volgende keer eens in een scherpe bocht, bij het oprijden van een steile helling, bij een obstakel of vanuit een andere positie dan gewoon rechtstaand.
    Dan ga je volgens mij foto's met meer expressie en actie krijgen.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Mathijs

      De interesse van de meneer in de achtergrond erg goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Mathijs

        Goeie foto met verhaal
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Mathijs

          hey Bert,

          Tja de cross fotograferen - 't is plezant - een avontuur en een combinatie van veel factoren die je niet volledig in de hand hebt
          Er was niet zo heel veel volk in Overijse en ik had wel de gelegenheid om verschillende dingen uit te proberen.
          Maar alles moet goed zitten vind ik alvorens je een beeld hier post : licht, scherpte, compo, achtergrond ...
          En ik geef toe degene die zijn overgebleven in de selectie zijn wel wat gelijkaardig - maar wel op genomen op verschillende momenten en plaatsen in het parcours.
          Gewoon rechtstaand doe ik zelden - want veldrijders kijken meestal naar beneden - en dan zie je enkel een helm.
          Als het kan ben ik laag bij de grond te vinden - maar inderdaad er zou nog meer variatie in mogen zitten - niet zo gemakkelijk maar ik denk erover na
          Dus we blijven ons best doen om deze sport mooi in beeld te brengen en inventief te zijn - met dank voor de opmerking

          Ook Bouk en GR dank voor het schrijven

          Peter
          Last edited by blauwzwart; 23 december 2019, 20:46.
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Mathijs

            ik vind vooral de uitdrukking op het gelaat van de crosser goed in beeld gebracht ...

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Mathijs

              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              hey Bert,

              Tja de cross fotograferen - 't is plezant - een avontuur en een combinatie van veel factoren die je niet volledig in de hand hebt
              Er was niet zo heel veel volk in Overijse en ik had wel de gelegenheid om verschillende dingen uit te proberen.
              Maar alles moet goed zitten vind ik alvorens je een beeld hier post : licht, scherpte, compo, achtergrond ...
              En ik geef toe degene die zijn overgebleven in de selectie zijn wel wat gelijkaardig - maar wel op genomen op verschillende momenten en plaatsen in het parcours.
              Gewoon rechtstaand doe ik zelden - want veldrijders kijken meestal naar beneden - en dan zie je enkel een helm.
              Als het kan ben ik laag bij de grond te vinden - maar inderdaad er zou nog meer variatie in mogen zitten - niet zo gemakkelijk maar ik denk erover na
              Dus we blijven ons best doen om deze sport mooi in beeld te brengen en inventief te zijn - met dank voor de opmerking

              Ook Bouk en GR dank voor het schrijven

              Peter
              Het is inderdaad niet altijd makkelijk. Ik zit er ook regelmatig mee.
              Op sommige momenten speel ik ook op veilig om ze nadien te kunnen delen (zodat iedereen toch een foto heeft) of dat ik er toch een paar goeie heb.
              Maar na een rondje of een uurtje probeer ik toch andere dingen uit met meestal wel wat meer mislukkingen maar als ze dan wel lukken is het toch meestal beter.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Mathijs

                Ik heb zo veel foto gezien in deze sport maar weinig foto waar ik kan zeggen , wauw dat is iets anders ? Ik ga mee met commentaren van Bert . Probeer iets doen die niet gelijk is dan de andere , dan gaat u zeker blij zijn met de reactie . En dat doe ik meestal maar spijtig voor mij , nog niet in deze sport . Ga zeker komen . Toch een mooie scherp foto .
                Last edited by Delvaux Michel; 25 december 2019, 20:25.

                Comment


                • #9
                  Re: Mathijs

                  Mooi beeld. De toeschouwer in de achtergrond maakt het compleet.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                  Comment

                  Working...
                  X