Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het spat er vanaf!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Het spat er vanaf!


    Bedankt voor het kijken!
    Instagram / Facebook

  • #2
    Re: Het spat er vanaf!

    Leuke spontane foto.
    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

    Comment


    • #3
      Re: Het spat er vanaf!

      Mooi - wel spijtig van de voet die er juist niet helemaal opstaat
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Het spat er vanaf!

        en die rode achtergrond, oogt ook niet natuurlijk verder een matige kinderfoto, een open mond is ook niet zo flatterend

        Comment


        • #5
          Re: Het spat er vanaf!

          Weer een geblurde achtergrond alsof er geen eenheid is van het onderwerp met de omgeving, jammer want het kind reageert zeer spontaan.

          Comment


          • #6
            Re: Het spat er vanaf!

            Oorspronkelijk geplaatst door d.b.d Bekijk bericht
            en die rode achtergrond, oogt ook niet natuurlijk verder een matige kinderfoto, een open mond is ook niet zo flatterend
            Haha, meen je het nu echt?
            Jij kan dus echt niet tegen commentaar hé.
            Instagram / Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Het spat er vanaf!

              Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
              Haha, meen je het nu echt?
              Jij kan dus echt niet tegen commentaar hé.
              Zo zie ik uw foto en blijkbaar ben ik niet alleen he, ik heb lang niet op je beeld gereageerd uit beleefdheid maar nu wel en dat is dan zacht uitgedrukt men ziet altijd de splinter in andermans oog he het is niet persoonlijk hoor maar zo zie ik uw beeld je verwijst naar beelden van bekende kinderfotografe wel als ik deze vergelijk met die van haar, dan kan je uw vergelijken met een theezakje dat al tien maal gebruikt is daar zit ook geen smaak meer in. Bekijk haar beelden eens goed en als je eerlijk zijt dan begrijp je wel wat ik bedoel
              Last edited by D.B.D; 23 januari 2020, 13:24.

              Comment


              • #8
                Re: Het spat er vanaf!

                Ik weet niet welke voornemens men hier gemaakt heeft voor 2020, maar het valt me op dat er nogal met modder gegooid wordt de laatste tijd.
                Dit is gewoon een mooie spontane, guitige kinderfoto.
                De bewerking en kleuren vind ik best mooi, de haze op de achtergrond mocht misschien ietsje minder.
                Voetje is al gezegd.
                Voor de rest mooi hoor.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: Het spat er vanaf!

                  Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                  Zo zie ik uw foto en blijkbaar ben ik niet alleen he, ik heb lang niet op je beeld gereageerd uit beleefdheid maar nu wel en dat is dan zacht uitgedrukt men ziet altijd de splinter in andermans oog he het is niet persoonlijk hoor maar zo zie ik uw beeld je verwijst naar beelden van bekende kinderfotografe wel als ik deze vergelijk met die van haar, dan kan je uw vergelijken met een theezakje dat al tien maal gebruikt is daar zit ook geen smaak meer in. Bekijk haar beelden eens goed en als je eerlijk zijt dan begrijp je wel wat ik bedoel
                  Ik stop er mee.
                  Mij zien ze hier niet meer.

                  Ik kan gerust heel wat commentaar en opbouwende kritiek verdragen maar telkens men wat over jou foto zegt dat niet in jouw hoofd past ga jij in de verdediging en beschilder je de persoon af alsof ze er niks van kennen en jij het allemaal veel beter weet.

                  Bedankt om het hier een minder leuke plek van te maken. Het is je gelukt!
                  Instagram / Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het spat er vanaf!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
                    Ik stop er mee.
                    Mij zien ze hier niet meer.

                    Ik kan gerust heel wat commentaar en opbouwende kritiek verdragen maar telkens men wat over jou foto zegt dat niet in jouw hoofd past ga jij in de verdediging en beschilder je de persoon af alsof ze er niks van kennen en jij het allemaal veel beter weet.

                    Bedankt om het hier een minder leuke plek van te maken. Het is je gelukt!
                    jammer, en je bent niet de enige die er zo over denkt.

                    Ik denk dan maar "never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you with experience"
                    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                    - Isaac Asimov-

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het spat er vanaf!

                      Heel erg jammer... maar begrijpelijk.
                      Ik heb me de laatste tijd ook al geërgerd aan het commentaar van sommigen in deze rubriek.
                      Ik zou maar opletten met dat engels ook JC, want voor je het weet wordt je ook daar voor op de vingers getikt
                      Jammer dat het persoonlijk wordt. En dat er commentaar wordt gegeven die noch opbouwend, leerrijk of interessant is.
                      De reden waarom ik hier nog foto's post verdwijnt dan ook met rasse schreden,
                      binnenkort kunnen enkelingen hun eigen foto's becommentariëren.
                      Om nog maar te zwijgen over mensen van wie ik de eerste foto of deftige foto hier nog moet zien.
                      Ik merk dat het er in de rubriek landschap heel wat gemoedelijker en aangenamer aan toe gaat.
                      Kan zijn dat portretten meer emoties opwekken, maar laat het vooral over de fotografie gaan, in plaats van op de man te spelen.
                      Voor persoonlijk commentaar mag je gerust altijd een privé bericht sturen, in plaats van zich hier achter een schuilnaam te verstoppen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het spat er vanaf!

                        Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
                        Heel erg jammer... maar begrijpelijk.
                        Ik heb me de laatste tijd ook al geërgerd aan het commentaar van sommigen in deze rubriek.
                        Ik zou maar opletten met dat engels ook JC, want voor je het weet wordt je ook daar voor op de vingers getikt
                        Jammer dat het persoonlijk wordt. En dat er commentaar wordt gegeven die noch opbouwend, leerrijk of interessant is.
                        De reden waarom ik hier nog foto's post verdwijnt dan ook met rasse schreden,
                        binnenkort kunnen enkelingen hun eigen foto's becommentariëren.
                        Om nog maar te zwijgen over mensen van wie ik de eerste foto of deftige foto hier nog moet zien.
                        Ik merk dat het er in de rubriek landschap heel wat gemoedelijker en aangenamer aan toe gaat.
                        Kan zijn dat portretten meer emoties opwekken, maar laat het vooral over de fotografie gaan, in plaats van op de man te spelen.
                        Voor persoonlijk commentaar mag je gerust altijd een privé bericht sturen, in plaats van zich hier achter een schuilnaam te verstoppen.
                        Dit is ook 1 van de redenen waarom ik het hier niet lang meer ga uithouden. De fout is hier ook begonnen met de persoon die ooit gebanned is voor de zelfde redenen die er nu zich afspelen terug te halen. Kleutertuin ten top. Vind het zeer spijtig voor de enkele fotografen die hier goed werk leveren. Ik probeer dan ook steeds enkel naar de naam te kijken die reageert en daarop besluit ik of ik de commentaar serieus neem ofniet. Kan helaas de foto niet zien dus kan er geen oordeel over geven.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het spat er vanaf!

                          sorry, maar ik zie hier geen beeld. Is dat het gevolg van de bitsige reacties die ik hier lees ? Ik keek naar de reacties omdat ik verwonderd was er zoveel te zien, terwijl ikzelf geen beeld op mijn scherm kreeg.
                          Ik voel me niet gelukkig wanneer ik dat allemaal lees. Misschien kunnen de moderatoren eens een rondvraag doen om dergelijke botsingen en maagzweren te vermijden ? Sommige mensen lijken inderdaad alleen felicitaties te willen ontvangen; de commentaar van sommigen komt soms wel kwetsend over. Hoe kunnen we bekomen dat alle deelnemers aan het forum toch van hun hobby blijven genieten ?
                          Persoonlijk vind ik dat wanneer er geen voorstellen tot verbetering staan, ik weinig uit de commentaar leer. Maar soms kan ikzelf alleen maar zeggen "wauw". Tevens : mijn mening is ook alleen mijn mening en niet meer. Waarom zou mijn idee meer waard zijn of beter zijn dan dat van iemand anders ? Toch heb ik blijkbaar hier al eens iemand op de tenen getrapt en die schreef dat ze me zou markeren als ongewenst zodat ze geen berichten van mij nog zou te lezen krijgen. Dat is misschien een oplossing in plaats van het straffen van gans de gemeenschap door ons geen beelden meer te tonen ?
                          nb : ik kijk naar beelden uit alle secties en mijn reacties hebben overal dezelfde toon hoor (denk ik / hoop ik)
                          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het spat er vanaf!

                            ik zie ook geen beeld. denk dat de beelden verwijdert zijn door TS.
                            ik dacht dat ik op die kinderfoto's had gereageerd, maar blijkbaar niet....mss op een andere, maar weet nog dat ik ze allen goed vond.

                            Welkom op Circus DBD! Dit is niet meer BD maar DBD. hij reageert op een foto, uit beleefdheid blijkbaar, een maand en half later nadat hij gepost is....klaagt over de achtergrond (niet terecht) terwijl hij zelf overbelichte achtergronden grijs kleurt...Die je verwijt je voorbeeld niet te kunnen overtreffen.....eigenlijk een leeg theezakje blijkt te zijn tov je inspiratiebron....en tegelijkertijd zichzelf aan de rechterhand van Cartier-Bresson plaatst. haha. Enfin. Vele mensen die hier vorig jaar nog posten, doen dat niet meer....komen hier niet meer. ik kom hier ook nog maar zelden, om dezelfde reden (heb nog 2 posts gedaan in 2019 denk ik). De reden is wat Asterion treffend beschrijft. Ik zie de foto's van Stephenstoph, bennybulke and so on wel op andere sites. Fotodan kom ik sowiso overal tegen, zelfs op instagrams van modellen....Photo by D.Doyen indeed. (excuse my English).

                            @JC : dat is een knappe quote, die ga ik onthouden.
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het spat er vanaf!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
                              Ik stop er mee.
                              Mij zien ze hier niet meer.
                              Jammer dat je er om dergelijk akkefietje de brui aan geeft maar ik kan je ergens wel begrijpen.

                              Mvg Yves
                              What you see is what you get

                              Comment

                              Working...
                              X