Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klantenservice van Adobe!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klantenservice van Adobe!

    Onderaan de ontvangen mail van Adobe na mijn aankoop van Elements 2020.
    Als dit het enige is wat een “klantenondersteuningsteam van de Adobe Store” kan verzinnen zal ik maar verder werken met de versie 19 ipv van de jaarlijkse upgrade.

    LUC, we kunnen je bestelling niet verwerken.
    Bedankt dat je onlangs een bestelling hebt geplaatst. Helaas kunnen we de transactie op dit moment niet verwerken.
    Als je denkt dat deze bestelling ten onrechte is geweigerd, neem dan contact op met het klantenondersteuningsteam van de Adobe Store, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag op nummer: België: 0800 80982 tijdens kantooruren. Je kunt ook een leverancier zoeken die je kan helpen met je bestelling.
    Op dit moment zijn er geen kosten in rekening gebracht en je bestelling met nummer ADB085576002BE is geannuleerd. We waarderen je belangstelling voor Adobe-producten en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.

  • #2
    Re: Klantenservice van Adobe!

    Zit er in de nieuwste versie iets dat je nodig hebt, en dat niet mogelijk was met de vorige?
    Ik blijf altijd een aantal jaren werken met dezelfde versie (Elements 15 gebruik ik nu), tenzij er in de meest recente versie iets nieuw zit dat ik goed kan gebruiken.

    Maar het is wel eigenaardig dat ze uw bestelling niet kunnen verwerken, tenzij er bij hun zelf technische problemen zijn (maar dan proberen ze die normaalgezien wel zo snel mogelijk op te lossen).
    Als die bestelling geannuleerd is, en als er geen kosten in rekening zijn gebracht kan je het later nog eens proberen, waarschijnlijk lukt het dan wel.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Klantenservice van Adobe!

      Ik heb een tijd geleden voor een paar € een hack gedownload die een aantal functies van de echte Photoshop unlockt in Elements.
      Voor wat het waard is ...

      Comment


      • #4
        Re: Klantenservice van Adobe!

        @Black B@ndit
        Ik zal het wel overleven met de huidige versie 19, de reden van de upgrade was de aanschaf van een nieuwe PC en daar dan meteen de nieuwe versie 20 op te plaatsen.
        Mijn frustratie is dat er iets fout loopt bij Adobe en dat ze geen enkele feedback geven wie of wat er is fout gelopen.

        @Palombian.
        Ik heb die ooit ook gedownload voor de versie14 maar ik hou het liever op de originele versie.

        Comment


        • #5
          Re: Klantenservice van Adobe!

          Zelf ben ik ook tevreden met 2019 (ook met mijn vorige, 14, trouwens). Alleen dat openingsscherm bij 2019...
          Tof ook dat er hier blijkbaar meer gebruikers van ps elements zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Klantenservice van Adobe!

            Het openingsscherm hoeft niet shortcut naar de taakbalk.
            Open Elements editor en dan naar het Elements symbool in de taakbalk gaan, op de rechtermuisknop klikken daar kiezen toevoegen aan taakbalk.

            Comment


            • #7
              Re: Klantenservice van Adobe!

              Dank u voor de tip LFR.

              Comment


              • #8
                Re: Klantenservice van Adobe!

                Troost u - met B.Friday-week had ik een 30% kortingskode en Phase One (capture one) heeft m'n upgrade vanaf versie 11 vakkundig vernaaid. Je kon de upgrade doen, je kreeg een code - maar om die code te kunnen gebruiken moest je een licentienummer van versie 12 hebben.
                Na wat geprobeer en over en weer gemaild te hebben - heb ik Phase One duidelijk gemaakt dat een refund de enige correcte oplossing is. Dat heeft men snel en meer dan correct afgehandeld - er is zelfs een compensatie gekomen.
                Uiteraard hadden we liever een geslaagde upgrade gehad - maar er zijn ergere zaken in't leven (nu kan ik downgraden naar de Sony Pro versie moest het nodig zijn - da's ook weer extra cash voor glas en add-ons). En zo lang ik met versie 11 m'n ding kan doen - doen we daar mee verder.
                Tussen aankoop en refund zat een maand tussen - omdat Capture One in die overgangsfases werkt met vouchers - ipv. meteen serials ter beschikking te stellen - is dit kunnen mislopen. helaas.
                Dit maar om te illustreren dat de sneeuw overal zwart kan zijn.

                Comment

                Working...
                X