Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon vieuw-I op imac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon vieuw-I op imac

    Help! Nikon view-i wil niet meer openen op mijn iMac onder Mojave.
    Iemand soms een oplossing.
    Ik heb al zeker 10x da ding erafgesmeten en terug opgezet maar niks helpt.

  • #2
    Re: Nikon vieuw-I op imac

    Zonder foutmelding?
    Ik ken Nikon view-i niet, maar soms is het een plist file die je moet verwijderen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Nikon vieuw-I op imac

      Plist file heb ik al gehoord maar nog steeds niet gevonden

      Comment


      • #4
        Re: Nikon vieuw-I op imac

        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        Plist file heb ik al gehoord maar nog steeds niet gevonden
        Normaal, als je programma voor alle gebruikers geïnstalleerd is: <JouwHDnaam>/Library (Bibliotheek?)/Preferences (Voorkeuren?)
        Het verdient aanbeveling een app als EasyFind (gratis te downloaden van de AppStore) te installeren, en een keertje alles te zoeken op jouw interne HD met <programmanaam> in de naamgeving.
        Helpt dat?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Nikon vieuw-I op imac

          Da ga ik zeker eens proberen.
          Ik denk dat johan.g het verleden jaar ook eens heeft voorgehad.
          Heb es contact met hem genomen maar hij wist ook niet meer hoe hij het opgelost heeft.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon vieuw-I op imac

            Terug van achter de pc,.plis files gevonden en verwijderd doch geen resultaat
            We zoeken verder.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon vieuw-I op imac

              Zoals gezegd ken ik dat programma helemaal niet. D’er moet iets mis zijn met de exacte naamgeving, want al wat google vindt is jouw topic hier op BD.
              Sukses!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Nikon vieuw-I op imac

                Bedankt alvast,ik zoek nog verder.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon vieuw-I op imac

                  Even een update.
                  Clean my Mac x geïnstalleerd en daar het programma view-i van nikon mee verwijderd.
                  Terug geïnstalleerd en nu werkt het prima.Begrijp wie begrijpen kan?
                  Enfin,eind goed al goed en bedankt voor de tips.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon vieuw-I op imac

                    Mac experts (en je vindt ons in de Apple Discussion Groups) blijven erbij dat Clean My Mac X malware is. Ik kom er zelf met geen stok aan, en zal elke reclame (op FB) van MacPaw beantwoorden met 'SPAM'.
                    Maar als het in jouw geval je probleem heeft verholpen, zoveel te beter!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X