Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sister moon we are in tune

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sister moon we are in tune

    Titel is door het model gekozen


  • #2
    Re: Sister moon we are in tune

    Alles wat kan fout lopen is in deze foto ook gebeurt. Geen idee wat dit moet voorstellen maar ik vermoed dat je er vast en zeker een uitleg voor hebt.

    Comment


    • #3
      Re: Sister moon we are in tune

      ik begrijp wat het model in gedachten had, op basis van de titel die ze koos, maar ondanks de avondlijke sfeer (door de kleur, helderheid en bosomgeving (?) ) komt dit in beeld niet echt over, zeker door het gebrek aan maan (;>).
      Ook dat zwart vlak juist voor haar lichaam verstoort voor mij (! en niet meer dan dat) de veronderstelde sfeer.
      Persoonlijk (weerom !) zou ik ook haar zichtbare huiddelen wat minder belichten om die maan-sfeer te behouden.
      Maar het concept is goed gevonden. Als ik tijd heb, ga ik daar toch eens zelf mee experimenteren.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Sister moon we are in tune

        Door een Engelstalige titel te gebruiken wordt uw foto niet beter. Ik zie de sfeer van maanlicht niet maar alleen wat blauw en dicht gelopen donkere partijen met een dame die lijkt te denken van wat doe ik hier.

        Comment


        • #5
          Re: Sister moon we are in tune

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Door een Engelstalige titel te gebruiken wordt uw foto niet beter. Ik zie de sfeer van maanlicht niet maar alleen wat blauw en dicht gelopen donkere partijen met een dame die lijkt te denken van wat doe ik hier.
          zoals ik zei titel koos zij, de dichtgelopen donkere partijen heeft te maken met de tattoo op haar arm. Dit is de sleutel van haar verhaal.Symbolen zijn zeer sterk en krachtig. Het is vaak zo, dat een symbool veel emoties op kan roepen. Het kan om goede en slechte emoties gaan.En als fotograaf probeer ik deze emotie uit te beelden. PS; morgen laat ik terug beelden zien uit mijn serie puur jeugd
          Last edited by D.B.D; 2 december 2019, 16:03.

          Comment


          • #6
            Re: Sister moon we are in tune

            Ja, dat is pure gothic

            Comment

            Working...
            X