Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een bromvlieg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een bromvlieg

    Ben niet 100% zeker dat het een bromvlieg is, maar ze maakte toch 't zelfde lawaai :-)

    Z6, Laowa 25mm macro, 5x vergroting + klein beetje crop, iso100, belichting van net geen seconde, 69 beelden in stack. Het licht werd aangeleverd door Ikea en diffuus gemaakt door een soepbekertje ^^

    2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

  • #2
    Re: Een bromvlieg

    afschuwelijk beest. Zou me dus niet verwonderen dat die bromt.
    knap vakwerk overigens. Ik kan me moeilijk de tijd en de inspanning inbeelden om dergelijk beeld te realiseren.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Een bromvlieg

      De kleuren zijn (waarschijnlijk door de belichting?) niet echt realistisch meer te noemen. Maar als totaalbeeld pakt het hier wel goed uit vind ik

      Comment


      • #4
        Re: Een bromvlieg

        Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
        De kleuren zijn (waarschijnlijk door de belichting?) niet echt realistisch meer te noemen. Maar als totaalbeeld pakt het hier wel goed uit vind ik
        Je hebt 100% gelijk. Maar het is mij in deze ook niet te doen om zo kleurgetrouw mogelijk te werken... Ik vond deze bewerking idd iets hebben. De echte witbalans is heel wat koeler, maar neemt weg aan het mystieke.
        2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

        Comment


        • #5
          Re: Een bromvlieg

          Ook mijn idee dat de kleurtjes raar zijn maar zoals Kurt zegt, als totaalbeeld pakt het goed uit.
          Boven en onder net iets te krap in beeld misthien.
          Wel bedankt voor al die extra info
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Een bromvlieg

            De kleuren zijn aan de warme kant, maar verder is daar weinig aan gebeurd hoor... We zijn niet gewoon om dit type beestjes van dicht te zien hé. [emoji16]

            Qua ruimte volg ik, dit was op 5x zoom om zoveel mogelijk detail vast te leggen.

            Ik doe ze deze week wel nog eens opnieuw met gans z'n kopje er op. [emoji41]
            2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

            Comment


            • #7
              Re: Een bromvlieg

              Prachtige stack

              Comment

              Working...
              X