Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perskaart @ 85€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Perskaart @ 85€

    perskaart-aanvragen.com

    Op aanraden van Verseg de link onbruikbaar gemaakt.

    de perskaart kost maar 80€.

    Hoeveel gaan daar nog intrappen ?

    bijschrift onder de lijn waar je naam moet komen :
    Nederlands : voornaam en achternaam
    Engels : First Name and Last Name
    Frans : Surname - Nom
    Last edited by notex; 28 november 2019, 21:49.

  • #2
    Perskaart @ 85€

    Hoe meer een link gedeeld wordt, hoe meer mensen hem vinden en hoe meer kans dat iemand dat gaat proberen. [emoji6]
    Ik zou de link dan ook niet meteen werkend maken, subiet is die ook weer opgepikt door Google.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Perskaart @ 85€

      Wel echt perfect Nederlands op die site. [emoji16][emoji16][emoji16]

      “De bijgevoegde optie hiervoor finden jullie op de volgende pagina tijdens de datainvoer voor jullie perskaart.”

      Finden ???
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Perskaart @ 85€

        Een echte perskaart wordt verstrekt door de media waarvoor je werkt zoals omroepen en kranten, ook de organisatie (vakbond) voor de journalistiek kan een perskaart verstrekken. Maar ook die zijn niet overal geldig en moet er vaak contact worden opgenomen bij instellingen of manifestaties die zelf voor een tijdelijke pas zorgen. Voor werken in het buitenland moet je verstrekking van een perskaart vaak regelen via de ambassade.
        De kaart of wel dat vod die hier in de link staat is waardeloos en kan iedereen zelf in elkaar zetten. Je kan er soms wel je voordeel meedoen om ergens gratis binnen te komen bij onervaren organisaties. Echte journalisten zijn in eigen land vaak bekend en hoeven hun perskaart maar zelden te tonen.

        Als NVJ-lid kun je de NVJ-Perskaart aanvragen waarmee je bij perstribunes, conferenties, evenementen en festivals je kunt identificeren als journalist.
        Last edited by Binnenuit; 27 november 2019, 11:21.

        Comment


        • #5
          Re: Perskaart @ 85€

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wel echt perfect Nederlands op die site. [emoji16][emoji16][emoji16]

          “De bijgevoegde optie hiervoor finden jullie op de volgende pagina tijdens de datainvoer voor jullie perskaart.”

          Finden ???
          Het geld voor de kaart zal wel bij oplichters in Nigeria terecht komen.

          Comment


          • #6
            Re: Perskaart @ 85€

            Ik heb er niet zoveel verstand van.
            Maar ik heb mij altijd laten wijsmaken dat je voor het bekomen van het statuut "pers" aan zeer strenge eisen onderworpen wordt.
            Het moet je hoofdberoep zijn, je moet een minimaal inkomen halen uit dit beroep. Je mag het niet zomaar combineren met andere activiteiten,...
            En voor alles moet je zowat hard bewijs voorleggen.

            Comment

            Working...
            X