Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

    Nogmaals bedankt aan Hanske en de rest van de BD-bende voor het leuke WE. Het weer heeft wel wat spaken in de wielen gestoken maar we hebben er toch nog van kunnen genieten.

    Hier mijn klein albummetje...

    Tot een volgend treffen
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

    Het album mag er zijn!
    Nummer 1 en 7 (mooie out of bound) vind ik de mooiste, maar de rest misstaat ook zeker niet!
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

      Het kostte wat moeite binnen te geraken, maar via jouw site toch even gekeken naar de beeldekes. Nr 2, qua compositie, is niet door een ander zo getoond, goed gezien, mooie plaat! Wie wil er nog een fiets is een leuke compilatie, zo.
      Hopelijk tot de Efteling?
      Groets, Gerhard
      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

      Comment


      • #4
        Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

        Mooie detailopnames in je album! Atlas op de ring van de lamp spreekt me zeer aan. Amsterdam03 is mijn favoriet.

        Comment


        • #5
          Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

          Jaaaaaaa, nóg een mooi album. En met een eigen kijk...
          Ik heb geen favoriet, vind ze eigenlijk allemaal even knap
          hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
          member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
          visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

            Thanks iedereen,

            Door het slechte weer en de tijd van het jaar, en ook omdat het daarbinnen verboden was om een statief te gebruiken heb je natuurlijk langere sluitertijden. En met zo een compact kan je de ISO ook al niet zo opschroeven als met een DSLR, zonder te veel ruis te hebben, dus kom je al veel sneller in de problemen.
            Maar ja, dat weten we wel op voorhand. Voor het ogenblik wil ik niet overstappen naar de DSLR vanwege enerzijds de prijs en anderzijds de omvang en gewicht. Ik heb van vroeger nog een analoge reflex en toen is de hobby juist gaan verwateren omdat je altijd die hele 'winkel' moet rondsleuren. Het leuke nu met mijn compact is juist het gemak om hem overal mee te sleuren. Dus moeten we er de nadelen maar bijnemen.

            Het resultaat is dat we nog een heel deel mislukte foto's ook hadden wegens bewogen. De troost is dat die mislukkelingen ons nu niets meer kosten wat vroeger ook al niet het geval was.

            Binnenkort toch eens beginnen uitkijken naar een prosumer met wat meer speling
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #7
              Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

              Jij ook bedankt voor de aanwezigheid !
              En ook hier geldt weer : Leuk album !!
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

                Een leuk gevarieerd albummeke no 04, 06 zijn heel mooi, en no 12 heb je een leuke collage van gemaakt.

                Groetjes Coby en NoName
                Nikon D100,
                Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

                  Hallo FilMar,
                  Die collage is uniek in de Amsterdam-albums. Ik vind ze heel geslaagd.
                  De rest mag ook gezien worden.

                  Groeten van je gouwgenoot!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ook mijn album(meke) van Amsterdam is klaar ...

                    Hoi Filmar,

                    Prachtige mooie foto's. Kneiterscherp en zeer "to the point"



                    Voor mij foto Amsterdam2 (Atlas gaat basketballen)
                    Amsterdam7 (Mooie Reiger) en Amsterdam8 (Stootboei?, mooie kleuren combinatie)

                    Echt TOP.

                    Groetjes
                    André Barnier
                    SONY DSC RX10IV 24-600mm
                    http://www.pbase.com/abarnier

                    Comment

                    Working...
                    X