Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spots plaatsen in reeds bestaand vals plafond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spots plaatsen in reeds bestaand vals plafond

    Ik was van plan een vals plafond te leggen om 6 spots in te steken, maar ik merk nu dat er reeds een vals plafond is van de vorige eigenaars.
    In het middel van de kamer is er een gat van een luster, dit zou ik kunnen dichten met "een latje en opspuiten" volgens een kennis, welk materiaal heb ik hiervoor nodig, evt youtube video die dit toont hoe?

    Volgens een vriend zou dit mogelijk zijn, maar is wat prutswerk en geduld met de kabels.
    Gewoon met zo'n gatenzaag op boor de gaten voor de gewenste plaatsen boren.
    Daarna de electriciteit die nu in het midden uitkomt verlengen naar de 6 plaatsen.

    Vroeger heeft een kennis de andere spotjes ééns geplaatst in een andere kamer waar nog geen vals plafond was.
    Ik herinner me dat dit in een bepaalde volgorde moest, klopt dit?

    Zijn hier mensen die dit al gedaan hebben in een bestaand vals plafond, om deze niet speciaal opnieuw te moeten leggen.
    Last edited by KevinVdd; 20 november 2019, 19:13.

  • #2
    Spots plaatsen in reeds bestaand vals plafond

    Alles hangt af hoe uw vals plafond vast hangt ... zijn er dwarslatten gebruikt om die te bevestigen, dan kan je op bepaalde plaatsen en in bepaalde richting op een probleem duiken.

    Wat het dichten van dat gat betreft, zo groot is dat vermoedelijk niet?
    Is dat een plafond in gyproc?
    Dan kan je het misschien eenvoudig toepleisteren?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Spots plaatsen in reeds bestaand vals plafond

      Ooit eens een kabel of twee door een vals plafond moeten prutsen, speciaal daarvoor een usb endoscoop voor op de smartphone aangekocht, iets van 20 euro of zo. Was zeer handig en is me later nog enkele keren van pas gekomen.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment

      Working...
      X