Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fishing is on

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] fishing is on

    Enkel de plaatselijke bevolking mag nog af en toe gaan vissen op zee met een maximum van 5 kabeljauwvissen per persoon en 20 per boot.

    DSC_1420 by Raf Strobbe, on Flickr

    Grotere versie kan bekeken worden in Flickr door op de foto te klikken.

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,

    Raf.

  • #2
    Re: fishing is on

    sfeervol beeld, jammer dat de zon te fel van de partij was en ze een deel van de schaduwen wegbrandde.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: fishing is on

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      sfeervol beeld, jammer dat de zon te fel van de partij was en ze een deel van de schaduwen wegbrandde.
      en daar mee is alles gezegd

      Comment


      • #4
        Re: fishing is on

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        sfeervol beeld, jammer dat de zon te fel van de partij was en ze een deel van de schaduwen wegbrandde.
        De zon stond heel laag en in de reflectie van het felle gele licht passeerde juist deze visser met zijn familie. De kleurenversie is geel door de late avondzon. Ik dacht juist dat het een speciaal effect zou gegeven hebben wanneer de visser pal in het midden van deze zonnestralen voorbijkwam. Valt dus blijkbaar niet in de smaak?

        Comment


        • #5
          Re: fishing is on

          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Valt dus blijkbaar niet in de smaak?
          Jawel hoor ! ik denk dat je op het juiste moment hebt afgedrukt want die persoon in de zon is het centrale element in het beeld. Alleen is de silhouet niet zo mooi net als van de andere vissers omdat de zonnestralen te erg hun best doen. Het blijft een knap beeld, ook inhoudelijk (ik bedoel : het beeld brengt een boodschap over die maatschappij)
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: fishing is on

            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
            De zon stond heel laag en in de reflectie van het felle gele licht passeerde juist deze visser met zijn familie. De kleurenversie is geel door de late avondzon. Ik dacht juist dat het een speciaal effect zou gegeven hebben wanneer de visser pal in het midden van deze zonnestralen voorbijkwam. Valt dus blijkbaar niet in de smaak?
            Hier had je de belichting moeten aanpassen compositie is goed.

            Comment


            • #7
              Re: fishing is on

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              Hier had je de belichting moeten aanpassen compositie is goed.
              I know!
              Ik was aan het stappen op de rand van de kliffen en de zon was aan het ondergaan. Haastig dus terug want in de duisternis nog een half uur rijden over gravel roads vol met diepe putten en het gevaar om tegen een moose (eland) te rijden. Dan zie je plots dat bootje en denk je niet aan de instellingen. Bovendien zou tegen die tijd het bootje al voorbij gevaren zijn. Het moet soms snel gaan want anders ben je te laat. En dat de belichting dan beter kon is een feit. Ik had bovendien mijn polarisatiefilter kunnen opzetten. I know.
              grts,
              Raf.
              Last edited by muesli; 22 november 2019, 10:13.

              Comment


              • #8
                Re: fishing is on

                Toch wel een sfeervol beeld - ondanks dat grote uitgebrande stuk.
                Met alle begrip voor de emoties van het moment
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X