PDA

Volledige versie bekijken : CF ultra II 1 gig: té duur!

Galdie
26 oktober 2004, 21:10
Nu wil ik niet persé slechte reclame maken voor Mediamarkt maar bovenstaand kaart kost daar (in Hasselt)...ge moogt eens raden...:clown:

256 €!!!:B :eek: :B

Is dat nu niet schandalig? :mad: Zeker als ge weet dat op de ons bekende sites dit zelfde kaartje niet eens de helft kost! En de verkoopster wist van niks..."tja, die zijn duur meneer, maar dan hebt ge ook nen ultra hè!".

Volgens haar komt de vertegenwoordiger van Sandisk nochthans 3 keer in de week langs. Ik vraag me toch af of die man of vrouw ook ne keer in de rek kijkt naar hoe "zijn/haar" producten worden te koop aangeboden.
"Ja maar meneer, als da zo is, ik vraag het na, en, die prijzen zullen dan nog wel zo snel mogelijk aangepast worden." Yeah right!

Dan denkt ge dat ge goedkoop af zijt want zo' grote winkel laat toch uitschijnen dat dat zo is omdat ze 'en masse' inkopen kunnen doen...

niet dus.

Alfa Centauri
26 oktober 2004, 21:13
Bij Top-foto 210 euro voor TWEE !!! ( speciale actie )

En ja hoor, Ultra II ! :G

Maar ja, je zegt Haaaaasselt....is de digitale fotografie daar al doorgedrongen ??? :D ;)

jahjah
26 oktober 2004, 21:25
Mediamarkt is alleen goedkoop met aanbiedingen, algemeen bekend dacht ik zo. Ze hebben denk ik ooit een prijs aan dit product gehangen en vervolgens nooit meer bijgesteld. Ook zijn de prijzen van sommige toestellen echt veel te hoog. :B

MarcFoto
26 oktober 2004, 21:44
Is algemeen bekend dat op accesoires de meeste wnst gepakt wordt (gemakkelijk 50%!)...
Enfin, niks verplicht je daar te kopen, nietwaar...

Loodgieterke
26 oktober 2004, 22:05
Hier se 119 euro voor een SanDisk 1GB Ultra II 60X CompactFlash Memory Card en dat is dan nog in de buurt achter uwe hoek van de straat www.geheugenkaart.be :eek:

notex
26 oktober 2004, 22:45
Veertien dagen geleden in de taxfree shop van de luchthaven te Atlanta vroeg men 489 dolar voor de 1Gb Ultra II. Ik vroeg of dat voor 3 stuks was, maar de verkoper kon er niet mee lachen. :D

Mullie
26 oktober 2004, 23:00
En wat dacht je van bij Corne voor 112,50 euro per stuk. Toch ook een wereldprijs.

sailor
27 oktober 2004, 00:40
En je vindt ze nog goedkoper :p !

Wie zoekt die vindt!

Gr en sloppel,

sailor

JM
27 oktober 2004, 00:52
... bij Corne voor 112,50 euro per stuk...

Yip, en de Extreme Ultra III staat daar voor maar 125€.
:G

yowan-kenobi
27 oktober 2004, 08:50
Veertien dagen geleden in de taxfree shop van de luchthaven te Atlanta vroeg men 489 dolar voor de 1Gb Ultra II. Ik vroeg of dat voor 3 stuks was, maar de verkoper kon er niet mee lachen. :D

wij gelukkig wel :D :D :D

jan.brouwers
27 oktober 2004, 09:51
En je vindt ze nog goedkoper :p !
Wie zoekt die vindt!
sailor
En waarom zeg je hier dan niet WAAR jij ze gevonden hebt, flauw. :B

groeten, Jan

Aragorn
27 oktober 2004, 09:51
inderdaad. geheugenkaartjes zijn schandalig duur bij Mediamarkt (en niet enkel de Ultra II kaartjes hoor, gewoon allemaal)

Zo dacht ik laatst nog snel even een extra kaartje te kopen alvorens de antwerpse zoo binnen te wandelen.... maar heb ze wijselijk laten hangen toen ik de prijzen zag.

Nuja, mediamarkt moet het effectief hebben van de goede aanbiedingen (zo heb ik er reeds 2 maal een GSM gekocht die stukker goedkoper was dan elders) maar het blijft opletten !!

Galdie
27 oktober 2004, 10:19
Tja, ik moet het ook niet helemaal verkeerd voor houden. ik heb er een half jaar geleden een Wacom-tekentablet gekocht voor maar 30€ en die is me zéééér goed bevallen, en dat doet ze nog steeds!

Rumocool
27 oktober 2004, 10:25
Tja, ik moet het ook niet helemaal verkeerd voor houden. ik heb er een half jaar geleden een Wacom-tekentablet gekocht voor maar 30€ en die is me zéééér goed bevallen, en dat doet ze nog steeds!

Ik ook ,vorig weekend voor 19.90€ ;)

JM
27 oktober 2004, 20:05
Ik ook ,vorig weekend voor 19.90€ ;)

Waar ? :confused:

sugar
28 oktober 2004, 00:52
Ik heb vorige week een Sandisk ULTRA II 2 GB in de states gekocht, heeft me omgerekend 150 EUR gekost

sugar

sailor
28 oktober 2004, 08:10
En waarom zeg je hier dan niet WAAR jij ze gevonden hebt, flauw. :B

groeten, JanSorry,

Was ergens met een "inkoopactie", maar dat is al enige tijd geleden dat ik het zag. Ik denk dat je nu idd bij Corné de beste prijzen vindt!:G

Gr,

sailor