Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom bewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom bewerking

    Hallo, ik ben op zoek naar iemand die heel goed met LR overweg kan. Ik heb namelijk een fotobewerking gezien die ik mooi vind maar het is me helaas nog niet gelukt om deze ook te proberen. Ik heb ook al gezocht naar een soortgelijke preset maar ook nergens te vinden. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Lightroom bewerking

    hoe dacht je die hulp te bekomen dan?

    naar voren komt ook niet naar welke bewerking / eindbeeld je dan op zoek bent, linkje posten naar een voorbeeld, dan kan misschien zelfs een leek je op weg helpen..

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom bewerking

      Kijk eens naar ..........

      Serge Ramelli Photography

      https://www.youtube.com/channel/UCya...WX-uRXOx6LPsYQ

      onder You Tube.

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom bewerking

        Ik kan een niet bepaalde bewerking, die erg moeilijk is, perfect uitvoeren met een ook onbepaald resultaat.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom bewerking

          Als amateurkok maak ik geregeld een gerecht klaar, door iemand beschreven als 'ooit eens gegeten in een obscuur plaatsje in Brussel, maar zo lekker!'

          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X