Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De oude kaaimuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De oude kaaimuur

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: De oude kaaimuur

    Verdient om rechtgezet te worden zodat de verticalen boven en onder water mooi verticaal in elkaars verlengde liggen. (zoals een spiegeling in werkelijkheid ook is)
    Kantelen zal niet volstaan je zal wat perspectiefcorrectie moeten toepassen om het goed te krijgen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: De oude kaaimuur

      volg mijn voorganger ....
      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

      Comment


      • #4
        Re: De oude kaaimuur

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Verdient om rechtgezet te worden zodat de verticalen boven en onder water mooi verticaal in elkaars verlengde liggen. (zoals een spiegeling in werkelijkheid ook is)
        Kantelen zal niet volstaan je zal wat perspectiefcorrectie moeten toepassen om het goed te krijgen
        Peter
        ja, zelfde mening want het is toch een mooie weerspiegeling van een eenvoudige en duidelijke structuur.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: De oude kaaimuur

          Ik volg wel, maar langs de andere kant vind ik het zo zeker ook al een mooie foto. Leuke structuur, en mooie weerspiegeling. Het beetje vervorming stoort me ook niet echt.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: De oude kaaimuur

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Verdient om rechtgezet te worden zodat de verticalen boven en onder water mooi verticaal in elkaars verlengde liggen. (zoals een spiegeling in werkelijkheid ook is)
            Kantelen zal niet volstaan je zal wat perspectiefcorrectie moeten toepassen om het goed te krijgen
            Peter
            Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
            volg mijn voorganger ....
            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            ja, zelfde mening want het is toch een mooie weerspiegeling van een eenvoudige en duidelijke structuur.
            Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
            Ik volg wel, maar langs de andere kant vind ik het zo zeker ook al een mooie foto. Leuke structuur, en mooie weerspiegeling. Het beetje vervorming stoort me ook niet echt.
            Bedankt voor de reactiesWel benieuwd naar zulke versie ,doch ik zie het niet, vanuit mijn cs opzij lijken de verticalen mi correct.
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: De oude kaaimuur

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Bedankt voor de reactiesWel benieuwd naar zulke versie ,doch ik zie het niet, vanuit mijn cs opzij lijken de verticalen mi correct.
              Ze hebben gelijk, je foto helt af naar links, maar hij is wel mooi.
              ...leeg...

              Comment

              Working...
              X