Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast bakje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast bakje

    Onze dochter heeft een smart-tv en een 2e decoder willen we niet huren.
    De Orange app staat niet in de app store van haar smart tv (Samsung) en zelfs niet in onze Android store (Philips TV) idem van de Yelo-tv app
    Direct via de internetbrower Yelo tv of Orange tv spelen werkt waarschijnlijk niet, dus het zal swipen vanaf de telefoon worden.

    Maw : het nut van de smart-tv is er niet echt meer als je een 2e TV koopt gericht om TV te kijken.
    Voor de andere apps zoals youtube, netflix kun je zowel ook alles vanaf je telefoon swipen.

    Ik denk dat ik een grotere 30-32" niet-smart TV van een deftig merk zoals Sony of Panasonic zal kopen met een Chromecast bakje om te swipen.
    Gewoon Chromecast via HDMI aansluiten en de apps waar je kan swipen (belangrijkste dus Orange TV, youtube en netflix)

    2 vraagjes :
    -Mijn dochter heeft een iphone, kun je vanaf daar ook swipen naar een Chromecast bakje of een extra app nodig (zo'n Airplay bakje is niet nodig zeker in de plaats van Chromecast)
    -Bij Orange TV kun je waarschijnlijk nog geen tv kijken via de webbrowser zoals Yelo TV ?
    Last edited by KevinVdd; 9 november 2019, 23:35.

  • #2
    Re: Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast b

    Hoi,

    dat deze app niet in de store staat heeft te maken met de beveiliging.
    Ze kunnen(nog) niet garanderen dat je op die manier niet illegaal gaat kijken.
    Bijj TV Vlaanderen heb je al wel die app voor de recente smart tv's van Samsung en LG.

    De meeste nieuwe tv's hebben al cromecast ingebouwd.
    Je hoeft dus geen extra cromecast meer te kopen.
    Via Android werkt dit prima.
    Via Apple zou dit ook moeten werken.

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast b

      Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Hoi,

      dat deze app niet in de store staat heeft te maken met de beveiliging.
      Ze kunnen(nog) niet garanderen dat je op die manier niet illegaal gaat kijken.
      Moet men dan niet inloggen?
      De meesten hebben wel een app voor de smartphone en die zou men ook onterecht door iemand anders kunnen laten gebruiken.
      Zou het niet eerder zijn dat ze nog niet ver genoeg staan met de ontwikkeling en testen op verschillende merken TV’s?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast b

        Je moet inderdaad inloggen.
        Maar dat inloggen is beperkt tot max 3 toestellen.

        Het heeft toch echt let beveiliging te maken.
        De providers willen allemaal controle over jouw toestel.
        Wat je opneemt, of je de reclame kan doorspoelen...
        Waarschijnlijk moet de tv kunnen terugmelden wat er gebeurd, en daar zullen ze moeten kinnen op ingrijpen indien nodig
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Yelo TV & Orange TV App niet in Smart TV store : gewone TV kopen met Chromecast b

          Ik heb toch een chromecast gedurende een aantal jaren. Ik bekijk hiermee probleemloos vrtnu, vrtnws, sporza playsports, yeloplay, netflix, vtm2go, maar ook youtube filmpjes. Ik denk er sterk aan om mijn kabelabonnement op te zeggen op mijn tweede adres.
          Ik heb momenteel wel een limietloos internet-abonnement.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment

          Working...
          X