Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thetering fotograferen in lichtroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thetering fotograferen in lichtroom

    Graag wou het afdrukken automatiseren in lichtroom via thetering shooten, bestaat daar een oplossing voor?
    Een soort van Photo Booth in lichtroom dan.
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: Thetering fotograferen in lichtroom

    Ik denk niet dat dat in Lightroom zit.
    Maar je kan misschien een draadloze afstandbediening met timer gebruiken?
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Thetering fotograferen in lichtroom

      Maar tethered shooting kan toch in LR? Tenminste met deze camera's: https://helpx.adobe.com/be_en/lightr...a-support.html
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Thetering fotograferen in lichtroom

        Maar tethered afdrukken heeft Lightroom niet, daar heb je aparte software voor nodig.
        Photo Booth Software for your Canon dslr, Nikon dslr, mirrorless, GoPro camera or Webcam & pc/mac laptop. FREE Trial. Most straightforward and loved photo booth software out there.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Thetering fotograferen in lichtroom

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Maar tethered shooting kan toch in LR? Tenminste met deze camera's: https://helpx.adobe.com/be_en/lightr...a-support.html
          TS wil auto afdrukken in Lightroom tethered shooting.
          Ik dacht eerst automatisch de camera afdrukken maar ik denk dat hij automatisch printen bedoelt.
          Daarvoor zou je een trigger kunnen gebruiken zoals Folder Watcher die een bepaalde action triggerd (print file action) als Lightroom een nieuwe foto in een bepaalde folder importeert.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Thetering fotograferen in lichtroom

            Aha, nu begrijp ik het probleem!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Thetering fotograferen in lichtroom

              Dlsr Booth ben aan het uitproberen lijkt me zeer geschikt. Maar toch weeral software bij installeren...........

              Bedankt alvast voor jullie reactie's.
              Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
              www.dewolfmarc.be

              Comment

              Working...
              X