Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddenstoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddenstoel

    Terwijl sommigen op zoek waren in De Averegten kwam ik deze tegen in de duinen. Niet zo kleurrijk als we gewoon zijn rond paddenstoelen maar wel in een heel andere setting.
    Bedankt voor het kijken, meningen zeer welkom.

    ]

    Paddo
    by Mar Ge, on Flickr

    Update

    Paddo up
    by Mar Ge, on Flickr
    Last edited by MarGe; 29 oktober 2019, 16:50. Reden: up geplaatst

  • #2
    Re: Paddenstoel

    Staan netjes in lijn - miet mijn beoogde lijn maar toch - en los van elkaar, dat laatste is al een plus punt.

    ben benieuwt of je het hierbij hebt gelaten of dat je je 3 a 4 uur op dit duo hebt uitgeleefd.

    Comment


    • #3
      Re: Paddenstoel

      ik heb deze maand al veel paddenstoelen de revue zien passeren en deze vind ik toch één van de mindere. Maar ik ben al verwend geweest

      Comment


      • #4
        Re: Paddenstoel

        Anders in elk geval, de voorste alleen was waarschijnlijk beter geweest, nu wordt ik gewoon afgeleid door dat onscherpe ukje.
        Heb je er ook uit een lager standpunt ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Paddenstoel

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Anders in elk geval, de voorste alleen was waarschijnlijk beter geweest, nu wordt ik gewoon afgeleid door dat onscherpe ukje.
          Heb je er ook uit een lager standpunt ?
          Volg hier. Mocht voor mij ook een tikje lichter zijn, niet echt veel( is iets te grauw)

          Comment


          • #6
            Re: Paddenstoel

            update geplaatst.

            @in2lapland
            na 2 foto's heb ik het er bij gelaten en mijn wandeling verder gezet.

            @DBD
            er zijn idd al vele paddenstoelen gepasseerd de laatste tijd en idd stukken beter en kleuriger dan deze, dewelke in een, voor mij, ongewone omgeving stond dan het bos e.d. waarin we ze gewoon zijn.

            @Frakske en JPR
            een update geplaatst waar het onscherpe ukkie is weggelaten en een klein beetje opgelicht. Van uit een lager standpunt heb ik er geen genomen, ik lag al redelijk plat op de buik (bijna).

            Bedankt ieder voor jullie mening én de anderen voor het kijken.

            Comment


            • #7
              Re: Paddenstoel

              Ik zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
              Grt, Ingrid.
              Ingrid Vekemans Photography
              Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
              http://www.ingridvekemans.com

              Comment


              • #8
                Re: Paddenstoel

                Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                Ik zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
                Grt, Ingrid.
                ik volg !!! grts Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Paddenstoel

                  Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                  Ik zal nog eens tegen de stroom in varen en zeggen dat ik de foto beter vind zoals je hem gemaakt had, namelijk met het 'ukje' op de achtergrond. Voor mij voegt dat toe, anders vind ik de foto toch wat saai. Dus goed gezien, wat mij betreft!
                  Grt, Ingrid.
                  Ik volg
                  "The important thing is not the camera but the eye..............

                  but the camera helps "

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paddenstoel

                    Dank voor de nagekomen reacties.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paddenstoel

                      Naar alle waarschijnlijkheid één van de kneuterigste paddestoelen die ik al gezien heb.
                      Ge zou bijna medelijden krijgen met deze paddestoel die in een ogenschijnlijke woestijn met opgroeien.
                      een leuk niet alledaags beeld van een paddestoel
                      een pessimist is een optimist met ervaring.
                      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                      Pentax k-3II en nog meer glas

                      Comment

                      Working...
                      X