Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-T1 versus X-T3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-T1 versus X-T3

    Zijn hier mensen die beide toestellen hebben of gehad hebben en wat zijn de GROTE verschillen.
    Is er een zeer duidelijk verschil te zien in de foto's genomen met deze toestellen.

    Voor mij blijft de X-T1 nog steeds een toptoestel en vraag me dus af of het nu echt wel de moeite waard zou zijn om te upgraden naar een X-T3.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: X-T1 versus X-T3

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Zijn hier mensen die beide toestellen hebben of gehad hebben en wat zijn de GROTE verschillen.
    Is er een zeer duidelijk verschil te zien in de foto's genomen met deze toestellen.

    Voor mij blijft de X-T1 nog steeds een toptoestel en vraag me dus af of het nu echt wel de moeite waard zou zijn om te upgraden naar een X-T3.
    heb beiden gehad en de X-T3 is op geen enkele wijze te vergelijken... AF en snelheid ervan, videocapaciteiten... enz...
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: X-T1 versus X-T3

      Thx Eddy, maar mij is het meer om de beeldkwaliteit te doen.
      Beeldkwaliteit en dynamisch bereik spelen bij mij de grootste rol.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: X-T1 versus X-T3

        Ik heb zelf geüpgradet van X-E2 (zelfde generatie als X-T1) naar X-pro2. De beeldkwaliteit vind ik toch beter (hoge iso enz), alsook heel wat meer pixels (als je dat belangrijk vindt). Ook Acros-filmsimulatie vind ik een belangrijke plus. X-T3 is minstens zo goed op beeldkwaliteit als X-pro2 generatie, dus ik denk dat je toch verschil gaat zien.

        Zoals hierboven gezegd, qua handling is het verschil dag en nacht.
        Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

        Comment


        • #5
          Re: X-T1 versus X-T3

          Thx, dat is een gegeven waar ik mee ben geholpen.
          Het zou dus kunnen dat mijn X-T1 + X-E2s verkocht worden.
          De X-E2s had ik speciaal met de 27mm gekocht om straat fotografie te doen maar door omstandigheden zal het nog een hele tijd duren voor ik ermee kan beginnen.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: X-T1 versus X-T3

            Huur eens eene dan ga je het verschil zelf kunnen zien.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment

            Working...
            X