Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Data verbruik met Waze navigatie app

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Data verbruik met Waze navigatie app

    Ik heb een abonnement bij proximus met 5 Gb, wat gebeurd er als ik de data aan heb staan en ik de grens over rij buiten België, weet iemand hoeveel data Waze gebruikt, en hoeveel uren of km kan ik daar mee afleggen, ik heb helemaal geen idee, hoever kom ik met 5 Gb, graag uw hulp.

  • #2
    Re: Data verbruik met Waze navigatie app

    De wereld rond ;-)

    Ik weet niet hoeveel kilometer, maar woon werk verkeer is 70km enkel en waze staat bijna altijd op.
    Op een maand tijd minder dan 200MB.

    Bij 5 gig moet je geen schrik hebben om dat op een maand op te rijden ;-)
    Er blijft genoeg data over voor andere dingen.

    --
    mlap.
    T.T.

    Comment


    • #3
      Re: Data verbruik met Waze navigatie app

      Hallo mlap,
      Bedankt voor uw snel antwoord,
      Vermits u Waze ook veel gebruikt ben u de persoon die mij nog kan helpen, als ik een rood licht nader dan komt er Boven een groene balk zichtbaar, en hij geeft een melding, maar dat doe hij maar af en toe, hij spreekt geen boodschap bij elke nieuwe flits paal, is dat normaal, of is dat ergens instelbaar.

      Comment


      • #4
        Re: Data verbruik met Waze navigatie app

        Volgens mij krijg je enkel een gesproken melding als je sneller rijdt dan toegelaten. Rij je niet te snel blijft het bij een visuele aanduiding.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Data verbruik met Waze navigatie app

          Jan dat klopt, maar hij geeft alleen een melding als er een flitspaal staat, dus niet aan alle rode lichten, toch bedankt voor uw antwoord

          Comment


          • #6
            Re: Data verbruik met Waze navigatie app

            Met waze van belgie - nederland - duitsland - denemarken - door heel zweden - naar het noorden van noorwegen - van senja naar lofoten en terug.
            Iets meer dan 8000 km met waze en volgens ik mij herinner had kristien ong 1 gb verbruikt. moet er wel bij zeggen dat we op sommige stukken eens het internet afgezet hebben.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Data verbruik met Waze navigatie app

              Lieven heel erg bedankt voor uw antwoord, dan ben ik gerust gesteld, want zo ver reis ik toch niet.

              Comment

              Working...
              X