Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de dreef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de dreef

    alvast bedankt voor het kijken, alle reacties welkom!



    F9.0 / 24mm / 1/80sec
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: de dreef

    Dit spreekt me al meer aan dan de voorgaande... nette vlakverdeling.

    Comment


    • #3
      Re: de dreef

      Mooie oude doorgangspoort naar een dreef, goede compo en diepte. Spijtig van de nieuwe huizen in dit toch verouderd kader gelet op de inhoud.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: de dreef

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Mooie oude doorgangspoort naar een dreef, goede compo en diepte. Spijtig van de nieuwe huizen in dit toch verouderd kader gelet op de inhoud.
        Weer een contradictio in terminis: Het kan geen goede compo zijn met de bemerking 'spijtig van...'
        Ymmv
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: de dreef

          Mooie uitsnit.
          HDR beeld vermoed ik (?) ik zou zeggen goed gedaan alleen de lucht vind ik onnatuurlijk
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: de dreef

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Mooie oude doorgangspoort naar een dreef, goede compo en diepte. Spijtig van de nieuwe huizen in dit toch verouderd kader gelet op de inhoud.
            ik volg !!! grts Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: de dreef

              Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
              Weer een contradictio in terminis: Het kan geen goede compo zijn met de bemerking 'spijtig van...'
              Ymmv
              Dit is zeker geen contradictio, want heeft eigenlijk niets met de compositie te maken, maar wel met de inhoud.
              De compo is imo dik in orde, alleen jammer dat inhoudelijk de huizen wat nieuw zijn...zoals G.R. aangeeft...

              grt
              Gerrit

              Comment


              • #8
                Re: de dreef

                Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                Dit is zeker geen contradictio, want heeft eigenlijk niets met de compositie te maken, maar wel met de inhoud.
                ik volg, compo gaan imho meer over de vlakken en lijnen in de foto, en staan los van andere details die roet in het eten kunnen gooien...
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: de dreef

                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Mooie uitsnit.
                  HDR beeld vermoed ik (?) ik zou zeggen goed gedaan alleen de lucht vind ik onnatuurlijk
                  toegegeven, het heeft HDR allure, maar is slechts 1 foto waarvan de donkere delen zijn opgelicht...
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: de dreef

                    Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                    Dit is zeker geen contradictio, want heeft eigenlijk niets met de compositie te maken, maar wel met de inhoud.
                    De compo is imo dik in orde, alleen jammer dat inhoudelijk de huizen wat nieuw zijn...zoals G.R. aangeeft...

                    grt
                    Gerrit
                    Dank u Gerrit en nog en paar anderen, zo is dat ! Ik dacht er juist op te reageren maar jullie hebben het voor mij gedaan.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X