Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

    Via buienradar kwam ik deze advertentie tegen. Binnen vijf minuten je oude pc weer zo goed als nieuw

    https:// thiswentviral.net/nl/computer-als-nieuw/?gclid=EAIaIQobChMImNfH6p-e5QIVWRTgCh0ESAexEAEYASAAEgIiF_D_BwE
    Last edited by LesC; 19 oktober 2019, 08:52. Reden: link inactief gemaakt

  • #2
    Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

    Alles is nep zelfs de reacties onder de advertentie: probeer die maar eens aan te klikken, lukt je niet.
    Op is op, ze hebben er nog maar vijf staat er waardoor sommigen zich laten verleiden om zonder na te denken er snel een te bestellen. Bij een voorraad van vijf stuks plaatsen niet zo'n dure advertentie.

    Comment


    • #3
      Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Alles is nep zelfs de reacties onder de advertentie: probeer die maar eens aan te klikken, lukt je niet.
      Op is op, ze hebben er nog maar vijf staat er waardoor sommigen zich laten verleiden om zonder na te denken er snel een te bestellen. Bij een voorraad van vijf stuks plaatsen niet zo'n dure advertentie.
      Met wat geluk kunnen ze je nu lekker bespammen.

      Comment


      • #4
        Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Via buienradar kwam ik deze advertentie tegen. Binnen vijf minuten je oude pc weer zo goed als nieuw

        Daar moet je niet op klikken om te weten dat het fake is.Ois.Ondertussen post je de link me id zodat het gemakkelijk te tracken is .
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

          Moderator Note: Heb de link inactief gemaakt.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Moderator Note: Heb de link inactief gemaakt.
            Verdorie! En ik had dat nu net nodig...

            Comment


            • #7
              Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Verdorie! En ik had dat nu net nodig...
              Dat meen je niet? Indien je het wel meent, haal dan dit spatie voor thiswent... weg!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Te mooi om waar te zijn: dus niet waar!

                Neen, dat meen ik niet echt... Heb nog niet zolang een nieuwe pc. Moet enkel het geheugen eens uitbreiden om alle kanalen te gebruiken. En enkele niet meer gebruikte HD's uit te halen.

                Comment

                Working...
                X