Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning voetbal...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koning voetbal...

    Ik kijk veel minder TV dan vroeger, maar ben altijd steeds trouw op post voor Alloo bij de wegpolitie.
    Maar gisteren moest alles blijkbaar weer wijken voor 'koning voetbal'.

    Kunnen ze al die sport op TV niet betalend maken ? Ik moet toch ook betalen voor Netflix ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Koning voetbal...

    Het grootste gedeelte van volledige wedstrijden is al betalend...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Koning voetbal...

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Het grootste gedeelte van volledige wedstrijden is al betalend...
      Prima, maar we zijn er nog niet...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Koning voetbal...

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Prima, maar we zijn er nog niet...
        Zeer rare reactie.....omdat jij niet van voetbal houdt moet het voor iedereen betalend worden???
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Koning voetbal...

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Zeer rare reactie.....omdat jij niet van voetbal houdt moet het voor iedereen betalend worden???
          Zeg me eens waarvoor ze nog de normale programmatie aanpassen ?
          Ach, laat maar. Heb hier al vaak discussie over gehad met mensen in m'n omgeving, vrienden, collega's, enz.
          Wanneer je overtuigend 'NEEN' antwoordt als men je vraagt of je 's avonds naar 'de match' gaat kijken, dan is 't precies alsof je een alien bent. Onnozelaars...

          'k Weet het, ik behoor tot de minderheid en ik erger me er dan ook mateloos aan. Maar dat ze dan een aparte zender in het leven roepen met alleen maar sport, dan moeten er geen andere programma's geannuleerd worden.
          Last edited by Kaneda; 11 oktober 2019, 09:35.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Koning voetbal...

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Zeg me eens waarvoor ze nog de normale programmatie aanpassen ?
            Noem je dat een argument? Voor koers wordt de namiddag programmatie ook dikwijls veranderd, olympische spelen, tennis....er zijn genoeg zaken waarvoor dit veranderd wordt.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Koning voetbal...

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Zeer rare reactie.....omdat jij niet van voetbal houdt moet het voor iedereen betalend worden???
              Ik ben ook geen fan, uitgezonderd heel speciale matchen dat ik uitzonderlijk bekijk.
              Gisteren wou ik ook naar Allo kijken maar kreeg voetbal ... ja, dan is dat maar zo en ik heb eens goed gelachen met de 9-0.

              Nadeel: geen Allo voor de fans.
              Voordeel: voor de fans zal Allo nu een week langer op TV komen.
              Die uitzending is niet verloren, die komt er heus wel.
              Er zijn ergere zaken om zich druk over te maken. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Koning voetbal...

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Noem je dat een argument? Voor koers wordt de namiddag programmatie ook dikwijls veranderd, olympische spelen, tennis....er zijn genoeg zaken waarvoor dit veranderd wordt.
                Allemaal sport, dus...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Koning voetbal...

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  en ik heb eens goed gelachen met de 9-0.
                  Wist dat niet eens. België verloren dan ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Nadeel: geen Allo voor de fans.
                  Alloo is veel belangrijker dan sport op TV...
                  Mensen zouden beter kijken naar Alloo ipv voetbal, dan leren ze dat ritsen verplicht is
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koning voetbal...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Wist dat niet eens. België verloren dan ?



                    Alloo is veel belangrijker dan sport op TV...
                    Mensen zouden beter kijken naar Alloo ipv voetbal, dan leren ze dat ritsen verplicht is
                    tsja..ik ben ook geen echte voetbalfan, wel een liefhebber van de belgen...Alloo kan ik niet aanzien...dus moet voor mij Alloo dan maar betalend worden...hoeft natuurlijk niet maar dat zijn van die redeneringen die kant noch wal raken...en wie bent U dan wel die mensen zou "verplichten" (aanraden toch) om naar programma's te kijken...mensen die niet naar Allo kijken zouden dan niet weten dat ritsen verplicht is...zo kunnen we natuurlijk nog lang doorgaan.
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koning voetbal...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      ..... Maar dat ze dan een aparte zender in het leven roepen met alleen maar sport, dan moeten er geen andere programma's geannuleerd worden.
                      Die zij er al lang hoor.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koning voetbal...

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        Die zij er al lang hoor.
                        grt,bouk.
                        Die zijn er inderdaad al lang, maar waarom houden ze sport dan niet op die zenders en laten ze de programmatie niet doorgaan voor wie niet voor die zenders betaalt? Dat is het rare (en vervelende). Dit gebeurt enkel voor sport, niet voor de een of andere culturele gebeurtenis.

                        Wat me ook opvalt is dat sport (toch in vlaanderen) beperkt is tot voetbal, wielerkoers en lopen. Ok, af en toe eens tennis. Maar andere sporten kennen ze niet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koning voetbal...

                          Koninklijke huwelijken worden soms ook uitgezonden.... Begrafenissen ook als de persoon bekend genoeg is...
                          Deze post gaat volgens mijn bescheiden weer eerder over egoïsme en onverdraagzaamheid.
                          Als ik ook zo moest reageren dan moest 80% van de uitzendingen betalend worden....jongens toch....get a life...
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koning voetbal...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            jongens toch....get a life...
                            Denk ik ook telkens ik als gek beschouwd word wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb in voetbal kijken of liggen bakken op een zonovergoten strand.
                            Dat is mijn punt : als je de meerderheid niet volgt, ben je een 'rare' of een 'ambetante'...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #15
                              Re: Koning voetbal...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Denk ik ook telkens ik als gek beschouwd word wanneer ik zeg dat ik geen interesse heb in voetbal kijken of liggen bakken op een zonovergoten strand.
                              Dat is mijn punt : als je de meerderheid niet volgt, ben je een 'rare' of een 'ambetante'...
                              tsja er zijn altijd mensen die zich verheven voelen boven het plebs...maar dat is nog geen reden om het plebs in de verdomhoek te gooien
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X