Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handsfree bellen in wagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handsfree bellen in wagen

    Dat heeft altijd gewerkt bij mij ( ingebouwd in auto). Bluetooth verbinding is er, ik kan een nummer bellen, echter, het gaat niet meer via de luidspreker, als ik word opgebeld, hoor ik alleen mijn tel. bellen.
    En als ikzelf bel hoor ik niks wat er gezegd wordt .
    Wasdanuweer ?

    Herinstalleren ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Handsfree bellen in wagen

    Toch niet per ongeluk het volume van de telefoonverbinding op 0 gezet?
    Bij mij is het alvast zo dat je ieder volume apart kan instellen, radio, gps, en bel en spreekvolume telefoon.
    Kan in het menu, maar ook gewoon via volume als je verbinding hebt.
    Last edited by Guest42; 8 oktober 2019, 16:37.

    Comment


    • #3
      Re: Handsfree bellen in wagen

      Nog geen volledige check-up gedaan eerlijk gezegd ...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Handsfree bellen in wagen

        Juist nagezien, instellingen in de wagen, instellingen telefoon, ik vind niks abnormaal. Ook als ik iemand opbel, weerklinkt er geen beltoon op de luidspreker vd wagen.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Handsfree bellen in wagen

          Heb hetzelfde al eens voorgehad, niks meer te horen door de speakers van de auto, maar bij mij was het volume in het menu van de radio uitgezet voor de telefoon
          Maar als je zeker bent dat je volume voor de telefoon op staat dan zou ik eens opnieuw installeren

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Handsfree bellen in wagen

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Juist nagezien, instellingen in de wagen, instellingen telefoon, ik vind niks abnormaal. Ook als ik iemand opbel, weerklinkt er geen beltoon op de luidspreker vd wagen.
            Volume kan je meestal niet zien in de instellingen, dat regel je “tijdens een gesprek” met de volumeknop van de wagen (uitzonderlijk ook met de telefoon).

            Terwijl je aan het bellen bent eens de volume verhogen of zien dat mute niet op staat ... indien je dit nog zo niet deed.

            Andere mogelijkheid is verbinding verbreken met wagen (telefoon verwijderen uit wagen en wagen uit telefoon) en opnieuw instellen.

            Ge kunt wel best beginnen met nog eens een herstart van uw telefoon.
            Last edited by VerSeg; 9 oktober 2019, 11:14.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Handsfree bellen in wagen

              Dubbel
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Handsfree bellen in wagen

                Herstart telefoon gedaan en het werkt weer
                Bedankt aan allen voor het meedenken
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment

                Working...
                X