Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soort rookbom-blokjes waar te koop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soort rookbom-blokjes waar te koop?

    Ik ben op zoek naar rookblokjes die je in de fik kan steken en in een ruimte een soort zacht haze effect geven. Gelijkaardig aan wat een hazer doet op een party. Dus een lichte mist maken maar geen zware dichte rookpluim.
    Dus niet echt een rookbom dat kort en heftig een pluim spugt maar iets dat traag brand en een dunne rook/haze afgeeft.
    Het is om binnenhuis te gebruiken dus graag iets dat niet storend is qua geur en al zeker niet giftig is.

    Het doel is om binnenkomend tegenlicht van de ramen als een soort stralen te vangen in mijn beeld.

    Ik weet dat die dingen bestaan maar kan ze voorlopig nergens vinden omdat ik niet weet hoe die dingen noemen.

    Help?

  • #2
    Re: Soort rookbom-blokjes waar te koop?

    Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar rookblokjes die je in de fik kan steken en in een ruimte een soort zacht haze effect geven. Gelijkaardig aan wat een hazer doet op een party. Dus een lichte mist maken maar geen zware dichte rookpluim.
    Dus niet echt een rookbom dat kort en heftig een pluim spugt maar iets dat traag brand en een dunne rook/haze afgeeft.
    Het is om binnenhuis te gebruiken dus graag iets dat niet storend is qua geur en al zeker niet giftig is.

    Het doel is om binnenkomend tegenlicht van de ramen als een soort stralen te vangen in mijn beeld.

    Ik weet dat die dingen bestaan maar kan ze voorlopig nergens vinden omdat ik niet weet hoe die dingen noemen.

    Help?
    Druppel een paar druppels glycerine/water mix op een hete plaat
    Ymmv
    Last edited by Nerdifant; 4 oktober 2019, 23:40.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Soort rookbom-blokjes waar te koop?

      wat meer info en een goed begin om te zoeken!

      https://www.format.com/magazine/reso...tography-guide
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: Soort rookbom-blokjes waar te koop?

        Dank je wel. Dat is zeer bruikbare info.
        Kan ik zeker iets mee.

        Comment


        • #5
          Re: Soort rookbom-blokjes waar te koop?

          zoek gewoon eens op rooktabletten
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X