Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm forumfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje ivm forumfoto's

    Hallo, Sinds enige tijd kan ik bij bepaalde items de foto's niet meer bekijken. Ik krijg een leeg venster met een tekentje er in. Waarschijnlijk moet ik extra een bepaald programma downloaden. Maar ik weet niet welke dit zou kunnen zijn. Kan er hier iemand mij helpen aub ? Alvast dank hiervoor.

  • #2
    Re: Vraagje ivm forumfoto's

    Een oorzaak kan zijn dat de poster de foto van zijn server verwijderd heeft...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje ivm forumfoto's

      Je hebt hier redelijk wat personen die spijtig genoeg na enkele weken de foto verwijderen van hun server, dit om ruimte te sparen of soms om andere redenen
      Dus het ligt niet aan jou dat je soms een kruisje te zien krijgt hoor
      Dus je hebt zeker geen extra programma nodig om de foto's te kunnen zien hier

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje ivm forumfoto's

        Soms is dat niet eens met opzet, Flickr heeft zo eens de ziekte gehad om de links te wijzigen, daar stond je dan.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje ivm forumfoto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Een oorzaak kan zijn dat de poster de foto van zijn server verwijderd heeft...
          Inderdaad.
          Of dat op gratis hosting de foto’s na een tijd vanzelf verdwijnen, of de poster van (al dan niet betalende) hosting veranderd is. [emoji6]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje ivm forumfoto's

            Dank je wel voor jullie reacties. Maar het zijn geen oude topics waar ik de foto's niet kan van zien. Ik bezoek BD meerdere malen per dag. En zelfs bij de nieuwe topics zoals bijvoorbeeld deze morgen; de topic "Herfst kleuren" van Jacobs Pascal die geplaatst is gisteren om 22:31 kan ik de foto niet zien. Dus ik denk dat er op mijn PC ergens een programma moet gezet worden, maar ik weet niet welk. Vandaar mijn vraag.

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje ivm forumfoto's

              Ik heb het ook al een paar keer voorgehad. Maar deze "herfstkleuren" kan ik wel zien.

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje ivm forumfoto's

                Oorspronkelijk geplaatst door roblan Bekijk bericht
                Dank je wel voor jullie reacties. Maar het zijn geen oude topics waar ik de foto's niet kan van zien. Ik bezoek BD meerdere malen per dag. En zelfs bij de nieuwe topics zoals bijvoorbeeld deze morgen; de topic "Herfst kleuren" van Jacobs Pascal die geplaatst is gisteren om 22:31 kan ik de foto niet zien. Dus ik denk dat er op mijn PC ergens een programma moet gezet worden, maar ik weet niet welk. Vandaar mijn vraag.
                De foto van Pascal is een .jpg, dat geeft geen probleem. Hij staat wel op zijn Telenet site, die heb je toch niet geblokkeerd?
                PS: ik zie hem wel
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje ivm forumfoto's

                  Meer dan een internetbrowser (intenet explorer, chrome, firefox, ...) heb je niet nodig hoor om te kijken.
                  Dit gezegd zijnde heeft elke browser natuurlijk zijn instellingen qua veiligheid - en ook antivirus of firewall software spelen hierin een rol
                  Het kan zijn dat een van bovenstaande de hosting site van die foto als onveilig bestempelt - wellicht te vinden in de instellingen
                  Misschien ben je van browser veranderd of heeft deze een update gekregen ...
                  Niet zo eenvoudig te zeggen hoor - er zijn vele parameters
                  Last edited by blauwzwart; 4 oktober 2019, 08:25.
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje ivm forumfoto's

                    Ik gebruik meestal Safari voor BD, maar heb ook een tweede (Chrome), eventueel derde browser (Firefox) bij de hand, mochten er zich eigenaardigheden voordoen. Ik werk met een iMac. Mijn vrouw heeft Firefox als eerste browser op haar MacBookPro.
                    Het klopt dat sommige oudere foto's niet meer zichtbaar zijn (en dan worden ze ook niet zichtbaar als je van browser verwisselt). Maar als bij de recent lichting bepaalde foto's niet te zien zijn, wordt dat meestal door de kijkers opgemerkt, en wordt de Mod via het uitroepteken op de hoogte gebracht. Het overkomt nieuwe posters wel eens dat hun topic naar het Testforum verplaatst wordt, waar ze kunnen leren om zichtbaar en reglementair (qua afmetingen) te posten.

                    Moderator Note: En als Mod verplaats ik deze topic naar Algemeen, omdat dat forum foto-gerelateerd is, en ChitChat niet.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraagje ivm forumfoto's

                      Ik dank jullie allemaal voor jullie reactie.
                      Ik begrijp dat het dus geen kwestie is van een ontbrekend programma daar ben ik al tevreden over. En voor de rest; dat vraag ik misschien eens aan mijn computerleverancier.
                      Nog een fijn weekend iedereen.

                      Comment

                      Working...
                      X