Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Startpagina opent niet meer .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Startpagina opent niet meer .

    Sinds gisteravond opent mijn startpagina ( Het Nieuwsblad ) niet meer in Edge . Ook niet meer als ik in Google 'Het Nieuwsblad' ingeef . Hij opent wel in Internet Explorer . Wat kan hier het probleem zijn ? Heb al naar 'Het Nieuwsblad ' gebeld maar daar konden ze mij niet helpen .
    Bijkomende vraag : wat als ik overschakel van Edge naar Chrome , ben ik dan al mijn favorieten kwijt die ik in Edge opgebouwd heb ?

  • #2
    Re: Startpagina opent niet meer .

    Comment


    • #3
      Re: Startpagina opent niet meer .

      Gisteren was het 1 oktober.
      Mogelijks hebben ze iets veranderd.

      Comment


      • #4
        Re: Startpagina opent niet meer .

        En de vraag i.v.m. de favorieten die ik opgebouwd heb in Edge .Ben ik deze kwijt als ik bv. overschakel naar Google Chrome ?

        Comment


        • #5
          Re: Startpagina opent niet meer .

          Nee,

          Chrome vraagt of deze moeten geïmporteerd worden.
          Zo niet, kan je dit zelf nog altijd doen.

          mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

          Comment


          • #6
            Re: Startpagina opent niet meer .

            Bedankt . Plotseling gaat de site van Het Nieuwsblad toch weer open . Zou het kunnen dat het iets te maken met het werkgeheugen van mijn PC ? Ik vraag dit omdat de site van Albelli op mijn PC ook niet opent ( het icoontje blijft maar rond draaien ) en dat blijft zo terwijl hij op mijn Android Samsung tablet wel open gaat .

            Comment

            Working...
            X