Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

    En het houdt maar niet op.
    Tot vervelens toe ...
    Volgend jaar hoeft het voor allemaal niet meer ..
    Trop est trop.
    Een schande voor een bedrijf om na bijna een jaar er nog steeds niet in te slaagt haar abonnementenbestand correct te beheren ...



    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    En het houdt maar niet op.
    Tot vervelens toe ...
    Volgend jaar hoeft het voor allemaal niet meer ..
    Trop est trop.
    Een schande voor een bedrijf om na bijna een jaar er nog steeds niet in te slaagt haar abonnementenbestand correct te beheren ...
    Da's eigenlijk wel straf. Nu dat er velen onder ons twee emails hebben gekregen dacht ik dat het nu wel voor jou in orde zou komen.
    Maar ik zie nu iets aan die mail. Ik vermoed dat je op een andere mailinglist staat. Misschien lukt het als je je "unsubribed " van deze mailinglist.

    Hopelijk helpt het iets, want het is toch verdorie raar dat jij de enige bent met dit probleem.

    Succes

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

      Wim is zeker niet de enige met dit probleem. Ik ontvang de download-mails ook niet. Ik dacht eerst dat het iets persoonlijks was, maar hier is allicht het Scheermes van Hanlon van toepassing.

      Erik

      Comment


      • #4
        Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

        Ja en het boekje heb ik deze keer ook niet ontvangen ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Ja en het boekje heb ik deze keer ook niet ontvangen ...
          Hier evenmin een papieren exemplaar. Wim, wat hebben wij misdaan?

          Comment


          • #6
            Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

            Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
            Hier evenmin een papieren exemplaar. Wim, wat hebben wij misdaan?
            Zou het begot niet weten, tenzij er iemand is die toch iets gezien heeft van ene die het gehoord heeft van iemand die het gezien had van ene die iets gehoord had, maar het niet kon thuis brengen omdat er ergens ene was die dacht iets gezien te hebben van ene de dacht iets gehoord te hebben omdat ...

            Enfin, deze strijd laat ik gaan, ik geef me gewonnen want 't is het sop van de kolen niet waard.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Zou het begot niet weten, tenzij er iemand is die toch iets gezien heeft van ene die het gehoord heeft van iemand die het gezien had van ene die iets gehoord had, maar het niet kon thuis brengen omdat er ergens ene was die dacht iets gezien te hebben van ene de dacht iets gehoord te hebben omdat ...

              Enfin, deze strijd laat ik gaan, ik geef me gewonnen want 't is het sop van de kolen niet waard.
              Dit is toch te gek om los te lopen.
              Kan men dit nu echt niet eens voor altijd in orde brengen ?
              Shoot en Minoc komen hier echt heel slecht uit. Dit duurt nu al maanden, kan er zich nu eens iemand echt op toeleggen bij BD en Minoc om dit probleem asap op te lossen.

              Comment


              • #8
                Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

                Wim, ik begrijp dat je wil dat het naar dat ene e-mailadres gaat, maar het zou wellicht kunnen helpen dat je een alternatief e-mailadres doorgeeft - en dat desnoods later laat doorverwijzen (op dat nieuwe adres met een forward) naar wat je standaard al gebruikt (het huidige mailadres). Ik heb iets soortgelijks voorgehad met m'n nieuwe internet-provider dan nog wel - en 't op die manier opgelost gekregen (beter nog - nu krijg ik de mail 2x omdat ik het naar 2 mailboxen stuur - met een .forward op een unix-systeem vb. kan dat vrij eenvoudig).
                Bij mij ging't om fakturen (de enige die bij mij nooit binnenkwamen) - eens dat heringesteld ging 't prima. Er hoeft maar iets banaals mis te zijn in de headers die in de doorstuurprocedure zit, om bij één persoon mis te gaan. En daar kan je verdorie heel lang op gaan zoeken. Voor zover ik me herinner zat u bij een bedrijf dat al meermaals van platform en domainnamen gewijzigd is - en die sleuren dus een pak historiek mee. Het zou me niet verbazen dat er ergens in heel dat proces iets scheef zit - waar geen kat ooit zal aan denken. Er zitten daar vb. heel der procedures in om inbraken te voorkomen, malware te filteren, spam weg te houden - en ook dat kan u parten spelen.
                Uiteraard doe je daarmee wat je wil - ik kan alleen maar aangeven wat ik daarmee heb meegemaakt. Gewone testmails kwamen ook gewoon door, zelfs met attachments. Maar die met de fakturen was gewoon een no-go.
                groeten

                Comment


                • #9
                  Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

                  Net als Wim ontvang ik de mail met downloadlink al maanden niet meer. Ditmaal zat ook het gedrukte nummer niet in de bus. Op 4 oktober mail gestuurd naar Aboland en meteen antwoord gehad. "De nazending voor nummer 74 van Shoot is aangemaakt en wordt zo spoedig mogelijk verzonden." We zijn nu drie weken verder en nog geen nr 74 gezien. Heeft iemand anders ervaringen met nazendingen door Aboland/Minoc, kwestie van te weten wat hun definitie van 'zo spoedig mogelijk' is?

                  Erik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Never ending story: Shoot #74 voor de 125.147.158.89.ste keer

                    Dit is toch ongehoord. Dat er met het doorsturen van de link naar bepaalde emailadressen iets kan mislopen kan een technische verklaring hebben, maar dat het papieren nummer niet wordt geleverd na een herzending kan alleen maar wijzen op een fout bij bpost of een nalatigheid van aboland.

                    Hier moet dringend een einde aan komen.


                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                    Comment

                    Working...
                    X